Skip to main content
Vraag

rare gevoelens - wat is dit?

• May 9, 2025
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

May00
Forum|alt.badge.img+2

Ik voel me zo apart sinds vakantie.

daarvoor had ik al tijden niet meer gelachen. En voelde de behoefte om constant te ontsnappen. En was thuis niet helemaal stabiel met agressie maar m’n ouders.en ineens in vakantie kreeg ik allemaal geluk aanvallen en depri aanvallen. En het leek weer goed te gaan mr het voelde raar en fake. Zo een gevoel in je borst. gevoel dat ik omschrijf als pijn en druk maar wat ik altijd apart heb ervaren als “geluk”. Dat constant veranderd dus fijn en ineens bedrukkend.(dit heb ik nog steeds) Ook steken in m’n borst ineens wat heel lang aanhield . (Maar echt heel pijnlijk ik kon me niet bewegen)Maar na de eerste week in de vakantie was dat weg. Nu na de vakantie op school weet ik niet wat ik voel. En heb ik rare concentratie als in ..hyper aan het opletten en ineens ben ik weg en heb ik een deel van de les gemist. Ook voel ik me apart als mensen heel dichtbij me  zitten of me aanraken. Vooral bij mijn ouders . WAT IS DIT HELP 😭

2 reacties

123Flowertje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 9, 2025

Heyyy, het spijt me echt heel erg, ik vind het heel naar voor je,  maar ik weet niet wat het is. Miss kan je eens met de kindertelefoon bellen of chatten. Miss weten zij wat het is of hebben ze tips ofzo

heell erg sorry dat ik je niet kan helpen…

groetjessss ​@123Flowertje 

• May 9, 2025

Klinkt vervelend. Misschien zijn het paniekaanvallen? Ik denk dat je het best een keer langs de huisarts kunt gaan als je hier last van blijft houden.

Heel veel sterkte.