Skip to main content
Vraag

rant van mn gevoelens

• March 3, 2026
  • 7 reacties
  • 112 Bekeken

kiki
Forum|alt.badge.img+1

Hoii

ik voel me slecht over mn lichaam;soms wil ik mijzelf straffen en denk ik aan dat ik er misschien niet meer moet zijn.

Ik weet niet meer wat ik moet doen =( 

7 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 3, 2026

Hey lieve ​@kiki ❤️

Wat naar😓 Maar weet dat het niet de oplossing is, geloof me. Ik heb een hele tijd aan zelfbeschadiging gedaan en het levert helemaal niets op behalve pijn, en dat is iets wat jij niet verdient, iets wat helemaal niemand verdient. 

Je hoeft je ook niet slecht te voelen over je lichaam; iedereen is mooi op zijn of haar manier en zoals in het andere topic al gezegd is:  innerlijk is wat telt. En uit jouw reacties lijk je me heel lief en aardig❤️

Je mag ook zeker contact opnemen met de Kindertelefoon (0800-0432) of chatten

En voor zelfmoord gedachtes kun je met 113 bellen of chatten. 

Dikke knuffel en liefs,

Yusa 😘🫂

Ab W
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • March 3, 2026

Hoi Kiki,

Super dat je dit hier durft te schrijven.

Ik kan weinig toevoegen aan wat Yusa allemaal verteld.

Bij de kindertelefoon zitten we morgen weer voor je klaar aan de telefoon of chat.

We hopen dat je ook op het forum goede steunende reacties krijgt.

Sterkte

vie
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • March 4, 2026

hi lieve ​@kiki ik sluit me helemaal aan bij wat er al gezegd is. onthoud alsjeblieft dat je mooi en goed bent van binnen en van buiten dat weet ik zeker. je doet er toe echt waar❤️

liefs vie

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • March 5, 2026

Lieve ​@kiki   vaak denken kinderen zelf dat ze niet mooi of niet de moeite waard zijn of iets anders naars. En dan vinden anderen juist helemaal het tegenovergestelde. Ik heb mij ook een paar keer heel erg waardeloos of vernederd gevoeld met een gevoel dat ik niks waard was of een slap persoon of iedereen mij uitlacht ofzo. En als ik dan van andere kinderen het tegenovergestelde te horen kreeg wou ik dat eerst niet geloven, maar merkte wel dat ze het meenden en toen zei ik tegen mezelf dat het dan toch wel waar moest zijn toch? Het is soms moeilijk in je leven,  en in je gedachten maar reken maar dat jij ook zeker weten een goed en lief en fijn persoon bent, die gewaardeerd wordt en dat je belangrijk bent ! Voor meer mensen dan je denkt! Ik zag jouw reacties hier op het forum en ik dacht meteen "dat is een lief en slim persoon waar ik wel naar kan luisteren, die heeft iets te vertellen". Ik weet zeker dat dat in jouw omgeving ook zo is. Het lijkt misschien niet altijd zo maar echt je bent het 200 %  waard om gewaardeerd te worden. En straf is naar en niet leuk, dat hoeft niet! 🫂♥️je bent goed zoals je bent!

Liefs Tover xxx

kiki
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 12, 2026

Hoi, heel erg bedankt allemaal het gaat al beter😊

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi lieve ​@kiki ,

Fijn om te horen, hoop dat het zo blijft 😘

Liefs♥️

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • March 12, 2026

@kiki 

Ik ben een beetje laat maar ik wil alsnog helpen. Ik denk soms ook dat ik mijn leven niet waart ben en dan denk ik ook aan mezelf iets aan doen. Maar het heeft mij altijd tegengehouden dat als je jezelf d**d je eigenlijk jezelf verlost maar iedereen om je heen traumatiseert voor altijd. Dus ja blijf gewoon zo lang mogelijk te leven en als je het niet meer doet voor jezelf doe het dan voor de mensen om je heen.

Succes en veel sterkte💜