radeloos...

  • 5 May 2014
  • 5 reacties
  • 322 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi,
k ben 14 jaar en woon thuis met mijn ouders broer en zusje.
mijn vader is online pokerverslaafd en gaat ''vreemd' via KIK messenger,
kwa geld hebben we het niet breed maar mijn vader wilt niets weten van onze financien , 
hij laat me moeder het helemaal alleen doen en als ze dan geld uit zijn zak pakt om de laatste week mee
door te komen en hij merkt het word hij woest maar zodra me moeder vertelt dat het geld op is
word hij nog kwader, de laatste tijd word het steeds erger hij scheld ons bijna elke avond uit
hij heeft me broer weleens harde klappen met de vuist gegeven al moet ik toegeven dat me broer
fouten heeft gemaakt en in aanraking met de politie is geweest, hij heeft mij ook bij me keel gegrepen
om zoiets kleins dat ik het niet meer weet maar we moeder heeft hij nooit echt geslagen,
tot vanavond toen die erachter kwam dat me moeder 50 euro had gepakt voor de boodschappen van deze week
hij werd zo kwaad en schold haar uit voor k k **** en soort gelijke me moeder ging naar boven kleede me zusje aan en 
wilde naar buiten uitwaaien  toen kwam die weer naar haar toe en schold haar voor zoveel uit spuugde in der gezicht en ik probeerde
hem tegen te houden maar hij maakte zich zelf steeds gekker , me moeder had me zusje op der schoot me vader greep me moeder bij der
keel en sloeg haar een paar keer in haar gezicht en hij bleef maar schreeuwen en ik wilde wel wat doen maar 
ik leek vastgeplakt aan de vloer ik deed niets en liet hem ze gang gaan , het ging allemaal zo snel...
na dat hij naar beneden ging liet ik mijn moeder alleen en deed me zusjes schoenen aan me moeder wilde dat ik 
met haar naar een speeltuin ging (die klappen die me vader me moeder gaf gebeurde trouwens in de 2 minuten stilte)
later kwam me moeder bij ons en vertelde dat hij haar zo erg uitscholde , zo erg had hiij nooit gedaan 
meestal deed hij het in het turks zodat wij het niet konden verstaan (me moeder is nederlands)  maar het 
word steeds erger en me moeder zegt steeds dat ze niet weet waarom ze niet bij hem weg gaat als ik het 
haar vraag maar hoe kan ik haar laten inzien dat ze beter verdient en beter kan krijgen ?,,,,,,,,,,,:(

5 reacties

De kindertelefoon bellen is miss een oplossing want als ik het goed leest slaat hij jou en/of je broer en dat is kindermishandeling en dat is verboden
Je kunt ook direct kindermishandeling bellen 
Heftig verhaal, radeloos! Je kunt inderdaad naar het AMK (Advies- en Meldpunt Kindermishandeling) bellen, zij kunnen jou hiermee helpen. 
Sterkte!
Wat vreselijk dat je dit mee moet maken! Kan je er niet over praten met iemand die je vertrouwt? Zo niet, dan kan je nog de kindertelefoon bellen of chatten. Hopelijk kunnen die mensen je helpen en dat jullie beter gaan krijgen.
Badge

Hey 

 

Als ik jou was zou ik de kinderbescherminf inschakelen het is nu nog je moeder dadelijk word het misschien je zusje of het overkomt jou als je dit leest schrik je er al van laat staan dat je daar dan ook echt bij bent zelf ik het meegemaakt dus vandaar hoop dat het helpt dat je het leest .

 

Groetjes Van mij en sterkte

Reageer