Skip to main content

raar om mijn naam van jongens te horen

• March 11, 2026
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Owl2026
Forum|alt.badge.img

Hoi everyone! 

Ik weet niet echt als het een probleem is , maar ik voel me ongemakkelijk als iemand van de jongens tegen mij begint te praten (( mijn handen worden dan koud en ik begin beetje te trillen en het lijkt alsof mijn hart nu er uit gaat))

Ook bijvoorbeeld een jongen uit mijn klas ging mij prive appen omdat we iets samen moesten doen voor drama met nog paar mensen uit onze klas en hij heeft mijn naam gestuurd en daarna wat hij soort van wilde zeggen en ik vond het zo ongemakkelijk, en idk waarom gebeurt  het zo bij mij, want het is alleen maar een appje en ik vind het zo erg al))

Kan iemand pls een advice geven wat ik tegen kan doen om dat niet zo spannend te vinden?

Plss pls pls, alvast bedankt!!

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 12, 2026

Hi, dat is wel vervelend zeg 😞 Weet je ook waarom je het zo spannend vindt? Dan kun je misschien proberen daar wat aan te doen en dan kan ik je ook wel wat beter helpen😊

Liefs ♥︎

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 12, 2026

Vaker omgaan met jongens, dan gaat het enge er vanaf.  Als je ze leert kennen, zul je merken dat de meeste jongens wel ok zijn.

Owl2026
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • March 12, 2026

Hi, dat is wel vervelend zeg 😞 Weet je ook waarom je het zo spannend vindt? Dan kun je misschien proberen daar wat aan te doen en dan kan ik je ook wel wat beter helpen😊

Liefs ♥︎

Nee, ik weet eig niet hoe dat komt :(ik krijg gwn uit het  niets zo raare gevoel. Want heb nooit soort van mee gemaakt dat een jongen ging zo veel aandacht geven, i guess ((