heyyy
ik ben roos en ik heb wat problemen, mijn moeder geeft me altijd het gevoel dat ze me haat ook is mijn broertje haar favo kind.
als ik iets verkeerd zeg is het gelijk erg maar als mijn broertje of zusje prc het zelfde zeggen is het niet erg. dat geeft mij het gevoel dat is gwn stom, raar, dom, gek ben ook heb ik door mijn gevoel emotionele schommelingen zoals in een x verdrietig of juist heel blij worden zonder reden. ik heb al meedere keren mijn tas ingepakt maar mijn ouders zijn daar een x achter gekomen en sinds dien zijn ze in een x heel lief tegen me als we net ruzie hadden. we hebben ook veel te veel ruzie vergleken met mijn vriendinnen van wie de ouders hun beste vriend zijn. daardoor voel ik me altijd slechter
ik vraag me af of t aan mij ligt doe ik iets fout? en bekijk ik het ook gwn verkeerd? ik wil het weten en mijn vader is wel normaal maar mijn moeder…
kijk als ik een beetje een discussie heb met mijn vader zegt ze gelijk niet zo brutaal en heb ik 1 week huisarrest en ben ik 2 weken mijn telefoon kwijt.
ik wil er graag met ze over praten maar ik weet niet hoe want ik krijg overal d schuld van dus worden ze als ik het zeg dan ook boos op me en hoe moet ik het zeggen en moet ik wel weg lopen?