Vraag

putin 3e wereld oorlog

  • 27 February 2022
  • 4 reacties
  • 202 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik had al eerder een bericht geplaatst maar de situatie is nu verslechterd Poetin vind dat de navo  zich slechte dingen zegt over zijn land en heeft waarschijnlijk kern wapens klaar staat. Is Putin echt zo gestoord om die dingen de wereld in de schieten. Ik zit hier best mee en ben de hele dag op internet aan het kijken of er iets is gebeurd 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Ik begin me ook wel een beetje zorgen te maken. 
mijn ouders kunnen me niet eens meer geruststellen want zij weten ook niet wat er allemaal gaat gebeuren.. laten we hopen dat die man zn verstand vind of zo. 

@kwakend1tje 
Nee snap ik maarja niemand in Rusland wil oorlog behalve putin ik denk en hoop dat hij tegen gehouden kan worden 

Hey,

 

Of poetin echt zo gek is is voor ons een vraag voor hem een weet. Echter weet hij ook dat wanneer hij begint met op de rode knop te drukke, dat de rest van de wereld dat ook gaat doen.  Dan zal hij de hele wereld helemaal op zijn dak krijgen, daarnaast lees je ook dat sommige Russische soldaten er ook gewoon klaar mee zijn en dat Oekraïne goed terug vecht wat hij niet had verwacht. Tevens zijn ze nu ook goed uitgerust en hebben ze ook westerse steun gekregen. Daarnaast zal het zo zijn dat wanneer Rusland een navo buurland aanvalt dat hij dan gelijk de hele navo op zijn dak krijgt. Momenteel moet je ook goed kijken wat nou echt of nep nieuws is , maar dat daarbuiten.  Oekraïne doet het oprecht heel goed , veel beter dan verwacht en das ook maar goed ook, het word nog een flinke strijd , maar daarmate de tijd verstrijkt zie je ook dat de Russen zich terug trekken en in protest gaan. We moeten niet vergeten sat Rusland een enorm leger heeft. Tevens zijn de Russen te water ter land en in de lucht goed voor bereid, maar de strijdlust van de Oekraïners is veel groter dan ze voorspeld hadden. Daarnaast is het Oekraïnse leger te land best sterk en gaat het met kleine stapjes voor en achteruit, je ziet ook dat de Russen soms terug trekken, dat zal denk ik ook genoeg zeggen, als poetin nucleaire wapens wil inzetten is dat voor sommige mensen een teken van of angst of stoerdoenerij. Uiteindelijk zal de tijd het ook leren ,maar ik heb wel het gevoel dat dit nog lang niet klaar is, hij wil het oude Sovjet terug en daar zal hij zoveel mogelijk voor inzetten als mogelijk. 

 

Groetjes Gebruiker c 

ik ben zelf heel erg bang dat de derde wereldoorlog zou komen :grimacing:

Putin is gewoon de tweede Hitler

ik begon me al zorgen te maken toen de oorlog net begonnen was

Ik vind dat Rusland moet stoppen met vechten

ik vind dat iemand Oekraine moet helpen

 

Zelle

Reageer