Vraag

Puisten

  • 10 November 2018
  • 4 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,
Ik heb dus echt een pukkelprobleem (hahaha!)
maar ik voel dus echt een dikke onderhuidse puist aankomen en wil er graag vroeg bijzijn dit keer!
Maar ik wil morgen dus Tea Trea Oil halen bij de Kruidvat maar moet ik dan pure Tea Trea Oil halen of gewone Tea Trea Oil?
Help me aub want wil niet de verkeerde keuze maken en hebben jullie ervaringen met Tea Trea Oil?
Reageer wel ff aub haahha ! 😞

4 reacties

Zelf heb ik geen ervaring met een dergelijk product, maarja.

Zelf ben ik een beetje sceptisch over het middel, omdat het een simpel kammile-extract is (nouja, zo ongeveer).
Hoewel wat reviews er positief over praten, denk ik dat je het beste de meest standaard versie van het product kunt halen om het te testen.
Haal dus een klein flesje o.i.d. , zodat je geen kapitaal kwijt bent als het niet blijkt te werken.
Ik hat dat probleem ook!
Nu is het stukken minder omdat ik mijn gezicht minder aanraak (je weet wel leunen tijdens de les enzo) this echt vermindert👍🏻

Wat er nog is smeer ik in met een zalf van de apotheek en een van kruidvat. Mijn huid is heel droog maar je moet echt lette op of je vete of droogte huid hebt kwa zelfkes👍🏻

Suc6❤️
Oohh topp !
Welke zalf had je gebruikt want ik heb geen vette huid maar ook niet echt droog zeg maar haha maar ik heb zelf best weinig pukkels dus dan gaat deze natuurlijk erg opvallen en dat wil ik niet (!)
Ik hat dat probleem ook!
Nu is het stukken minder omdat ik mijn gezicht minder aanraak (je weet wel leunen tijdens de les enzo) this echt vermindert👍🏻

Wat er nog is smeer ik in met een zalf van de apotheek en een van kruidvat. Mijn huid is heel droog maar je moet echt lette op of je vete of droogte huid hebt kwa zelfkes👍🏻

Suc6❤️
Een Franse naam. Maar die kan je aleen bij de potheek krijgen

En die van kruidvat maar die is echt heeeeel vet die doe ik aleen op heele droogte plekken.

Je kan naar jou ha gaan en die kan jou ook informeren over je huid typen en welke zelf daarvoor het beste is👍🏻

Reageer