Skip to main content

Ptss van familielid

• 13 februari 2025
  • 2 reacties
  • 116 Bekeken

Loek
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties

Hallo allemaal, ik ben persoonlijk nieuw op dit forum, dacht ff mijn testament te geven over mijn ervaring met mijn broer die mij ptss heeft gegeven. Mijn broer heeft zware mentale problemen sinds hij in de tweede zat, hij is inmiddels 17 en is nog steeds zwaar depressief en heeft sociale angst en krijgt zijn emoties niet onder controle, hij krijgt hiervoor emotie regulatie therapie of hoe dat ook heet. ik heb door de gebeurtenissen van vroeger EMDR gevolgd wat niet heeft gewerkt. Ben zelf in een depressie gevallen en kom er moeilijk uit, is er iemand die een beetje dezelfde dingen heeft meegemaakt?

2 reacties

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 69 reacties
  • 14 februari 2025

Hoi ​@Loek 

Zelf heb ik hier geen ervaring mee maar ik ben er voor je en ik hoop dat het snel beter met je gaat

-armydreamerss

Loek
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 14 februari 2025

Haihai ​@armydreamerss 

Dankjewel voor de reactie, zo te zien ben je tzelfde geboortejaar als ik in heb jij mentale problemen zelf? Bedankt voor de reactie!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen