woensdag komt mijn psycholoog zal ik vertellen dat ik tegen een vriendin heb om stoer te doen dat ik heb verteld dat ik ontmaagd ben (terwijl ik niet ontmaagd ben en het dee omdat ik dacht dat ik stoer was) of denk je dat ze me dan raar vindt
Hallo mooiespreuken :)
Waarom zou je het tegen haar vertellen? Wat is de reden daarachter dat je dit vraagt?
-Dr8gon99
idk voelde me onzeker door haar… en wil weten of je dat wel tegen een psycholoog kan vertellen
Als je daadwerkelijk ontmaagd bent is er natuurlijk niks mis mee om dat te vertellen, maar ik zou het niet zomaar zeggen. Al helemaal niet als dat niet zo is. De psycholoog zal je er echt niet om oordelen of je al wel of niet het bed met iemand hebt gedeeld.
Je zou ook last kunnen gaan hebben van schuldgevoel zodra je die onwaarheid hebt verteld. Wil je echt dat mensen geloven dat je seks hebt gehad terwijl je dat niet hebt? Is dat iets waarvan je wil dat mensen het denken, of is het gewoon een opwelling? Kleine daden of uitspraken kunnen soms een groot gevolg hebben.
Als je daadwerkelijk ontmaagd bent is er natuurlijk niks mis mee om dat te vertellen, maar ik zou het niet zomaar zeggen. Al helemaal niet als dat niet zo is. De psycholoog zal je er echt niet om oordelen of je al wel of niet het bed met iemand hebt gedeeld.
Je zou ook last kunnen gaan hebben van schuldgevoel zodra je die onwaarheid hebt verteld. Wil je echt dat mensen geloven dat je seks hebt gehad terwijl je dat niet hebt? Is dat iets waarvan je wil dat mensen het denken, of is het gewoon een opwelling? Kleine daden of uitspraken kunnen soms een groot gevolg hebben.
ik ben niet ontmaagd en ik had het alleen aan haar verteld omdat ze me uitlachte dat ik nog maagd was ik wist niet dat ze het aan iedereen zou vertellen nu heb ik liever dat ik tegen de psycholoog zeg dat ik iets heb verteld en zij heeft door geluld dan het echte verhaal.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.