Vraag

psycholoog

  • 27 August 2021
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Badge

Hallo mensen lol ik had een vraagje van wat ik moet doen mijn klasgenoten hebben me vorig jaar gepest ik vond dat hele vervelend en kan mensen slecht vertrouwen ik ben weinig blij enz en ik zat te denken om misschien naar een psycholoog om weer een beetje blij te worden maar ik weet niet of ik dat ook echt moet gaan doen en of ik dat ook uit eindelijk aan mijn klas moet vertellen en stel ik me dan aan doe ik dan als of ik een depressie heb want dat heb ik dus totaal niet


1 reactie

Heyy

 

Wat vervelend dat je zo bent gepest zeg..

 

Psychologische hulp kan nooit kwaad en is alleen maar goed om je vertrouwen weer te herstellen en om je hopelijk weer wat blijer te voelen! Daarvoor hoef je niet een depressie te hebben en doe je echt niet alsof je die hebt. Ook stel je je echt niet aan hoor!

 

Als je een psycholoog wilt kan je het best even met je ouders gaan praten en dit met hun overleggen. Je kan dan samen met je ouders naar de huisarts gaan en die kan je verder helpen met hoe en wat!

Als je je ouders er (in eerste instantie) het liefst buiten houdt zou je ook alleen naar de huisarts kunnen gaan om met hem/haar te praten:wink:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer