Skip to main content

Hey ik heb wat tips nodig 

ik vind me vriend minder leuk en denk aan het uitmaken en dat komt eigenlijk vooral door hoe hij zicht gedraagt laatste tijd. Ik zit zelf ook met zelfmoorgedachsten te dealen en heb een psycholoog dat weet hij. Ik hoor elke dag van al mijn vriendinnen dat ik het moet uitmaken maar ik kan het niet. Ik vind hem Miss minder leuk maar ik hou wel van m dat is het moeilijke. Ik kom er ook achter dat ik ook verkeerde dingen heb gedaan tegen hem. Hij mag mij vriendinnnen niet wat ook heel lastig is.  Ik mag niet naar jongens kijken, praten, appen wat ik prima vind alleen ik mag geen celebrity crush hebben wat ook prima is alleen ik mag niet eens een favo karakter in een film hebben. We hebben ook getongd toen we dat voor het eerst deden vond hij het leuk en gwn leuk. Nu zei hij laatst ook tegen mij toen ik een keer deed “ik hoef het niet elke seconde te doen “ ik zei “ik ook niet” hij reageerde niet ik doe het nu nooit meer maar ik weet het niet meer hij reageert heel vaak zo . Hij maakt me onzeker vaak. En hij laat me niet veilig voelen bij hem. Liegt vaak. Word snel boos. En ik mag eigenlijk niks zeggen of me mening geven dan word hij ook boos. Ik weet niet meer wat ik moet doen.

xx nee.

Hey meid, 

meen relatie hoort leuk te zijn hè, vergeet dat niet. 
mij zal het uitmaken…

doe het anders dan een vriendin van je in de buurt is ofs zo dat stel het loopt uit de hand dat er iemand in de buurt is.

hoi lieverd , een relatie hoort leuk te zijn, je hoort je goed te voelen. niet zo, ik gok dat je nog heel jong bent, het komt allemaal goed geloof me als je het hebt uitgemaakt ga je je zoveel beter voelen, toen ik 14 was zat ik in zo een relatie voor ongeveer 1/2 jaar omdat ik het niet uit durfde te maken. ik dacht dat niemand zoveel van mij zou houden en dat ik nooit zoveel van iemand anders zou kunnen houden, geloof me toen het uit was voelde ik me zo fijn en zo goed! dat is geen liefde, iemand die jou onzeker maakt moet je zo snel mogelijk verlaten!

Ik zou het uitmaken. Je wilt niet dat je baas is. Je mag gewoon je eigen mening hebben hoor. En er zijn genoeg mensen in een relatie met een celebrity crush. Hij hoort ook niet te liegen tegen je. Zoals @Anoniem1165 al zegt, een relatie hoort leuk te zijn 

Groetjes mij @anoniemxv

Updateeeee

hij heeft nu paar dagen geleden uitgemaakt was moeilijk voor me zijn nog vrienden moet nog een jaar met m in de klas😭

Oei, ik heb medelijden met je. Gewoon normaal tegen hem doen zou ik zeggen

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer