Vraag

Problemen Thuis en op school.

  • 27 October 2020
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Badge

Heyy. Ik heb deze site net gevonden en het leek me wel even opluchtend om m'n probleem hier te vertellen.

Nou het gaat de laatste tijd erg slecht, wat komt vooral door m'n ouders omdat ze me altijd genegeerd hebben. Ik heb last van Anxiety (bekend als angst aanvallen, verschillende soorten angsten waardoor je paniek aanvallen kunt krijgen). En hoedan ook ik het probeerde te vertellen, gaven ze altijd de schuld aan m'n telefoon of luisterden ze helemaal niet en vonden het maar allemaal puberteit.

Wat mij dus echt in een trans bracht dat ik helemaal stil ben geworden en zowat niks meer zeg omdat ik het gevoel heb dat het toch geen zin meer heeft.

Waardoor ik dus m'n concentratie compleet ben kwijtgeraakt voor school en het leren/huiswerk maken gaat dus lastig, wat mijn cijfers ook omlaag haalt.

Ik wil gewoon 1x dat ze luisteren dat ik ook gevoelens heb. Want door hun komt het dat ik zo stil en depri ben geworden. Waardoor me ouders nog boozer worden terwijl ik helemaal niks doe..

Misschien gunt iemand mij een klein advies of wat dan ook?. Want ik weet het echt niet meer. Ik ben het zat..


2 reacties

Hey Nath, heb je iemand in jouw omgeving die je erg vertrouwt? Probeer met de persoon die je vertrouwt hierover te praten. Samen kunnen jullie kijken naar mogelijke oplossingen :blush:

Probeer nog eens een gesprek aan te gaan met je ouders en probeer ze goed uit te leggen hoe je je voelt, waar je aan denkt, waar je mee zit etc. etc.

Badge

@girlxx09  Dankje.. ik ga het proberen.

 

Reageer