Skip to main content

Problemen op school en thuis

• January 8, 2025
  • 5 reacties
  • 65 Bekeken

I'm_just_a_random_person_xD
Forum|alt.badge.img+1

Heey guys! 

Ik wou dit even kwijt. Ok als jullie mijn eerste topic hebben gelezen weten jullie dat ik al een tijdje gepest werd/wordt. Ik heb er erg last van en zit al een tijd niet lkkr in mijn vel. Helaas is het niet alleen het buitensluiten mr ook gwn van stomme opmerkingen maken. En thuis is het echt niet fijn. Er is veel ruzie tussen mij en mijn moeder en vader.  Ik overdenk heel veel. En meestal sta ik tijdens de pauze bij me klas mr word ik genegeerd. Ik probeer gwn nrml te doen en vrolijk te blijven terwijl ik eigenlijk gwn hardstikke verdrietig ben. En daar komt bij dat mijn vader ongeneeselijk ziek is en waarschijnlijk voor 2030 komt te overlijden. Ikn het duurt nog lang. Mr ik weet echt nie meer wa ik moet doen en wou dit even kwijt! Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Ik zeg het eig tegen niemand mr kindere rennen snel weg als ze bijv met mij in een tweetal moeten werken of dat soort dingen.. 

xx just_a_random_person_xD

5 reacties

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • January 10, 2025

Hoi ​@I'm_just_a_random_person_xD 

Wat een vervelende en lastige situatie waar je je in bevind. Onthoud dat je er niet alleen voor staat, hopelijk vind je de steun die je zoekt op dit forum. Maar je mag ook altijd met De Kindertelefoon bellen, we zijn elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bereikbaar (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,

Fem (De Kindertelefoon) 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • January 10, 2025

Hey! Dat is echt best heftig zeg wat je vertelt! Ik kan je alleen maar sterkte wensen, en hopen dat je toch ergens lieve en leuke mensen kunt ontmoeten. Misschien bij een club zoals scouting of zoiets. En zoals ​@Fem_  zegt, ik zou zeker eens bellen met de kindertelefoon! Veel sterkte nogmaals !

Liefs, Tover xxx

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 11, 2025

Heyy,

Wat heftig allemaal! Ik hoop dat je wat hebt aan de tips van ​@Fem_ en denk echt dat het je kan helpen om een keer met de kindertelefoon te bellen of chatten.

Heel veel sterkte en ik hoop echt dat je je snel beter gaat voelen! Je verdient het echt om lieve en leuke mensen te ontmoeten misschien is zoals ​@Tover01 zegt scouting idd wel wat voor je daar zitten allemaal aardige mensen op die jou echt accepteren zoals je bent dus daar kan je misschien eens naar kijken.

Nogmaals sterkte!

Liefs, ItsJustMe <3

b0bbie_4x
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • January 11, 2025

Hoi,

Wat een super vervelende situatie! Zoals de andere ook zeiden is het misschien fijn om de kindertelefoon te bellen of met iemand anders te praten, misschien een vertrouwenspersoon op school? Ik hoop dat het snel beter gaat en ik wens je heel veel sterkte ❤️

xx

I'm_just_a_random_person_xD
Forum|alt.badge.img+1

Hey iedereen, ​@Tover01 , ​@ItsJustMe , ​@b0bbie_4x  bedankt voor jullie lieve reacties!💕

@b0bbie_4x  ik praat inderdaad met een vertrouwenspersoon van school en heb hem dat over wat in de klas gebeurt verteld. Hij heeft de kinderen er op aangesproken. En heeft mij gesteund, want dit is de 4de keer dat ik in een klas gepest word. (de vertrouwenspersoon is mijn oude mentor en heb een erg goede band met hem of idk hoe ik het moet uitleggen) alleen nu moet ik morgen mijn ouders gaan vertellen hierover...en eig weet ik al dat ze boos worden niet omdat ik gepest word. Maar omdat ik ze het niet eerder heb verteld. De vertrouwenspersoon heeft voorgesteld om mijn ouders te mailen miss had ik ja moeten zggen mr door mijn verleden (heb een keer zelfmoord poging gedaan toe en niks verteld alleen aan een lerares) worden ze sws boos dat zei dit niet weten en mijn oude mentor/vertrouwenspersoon wel. Alleen ik voel gwn niet de ruimte om ze dit te vertellen. Ze zijn wel aardig hr mr ze worden heel snel en vaak boos op me...(in ieder geval mijn moeder) ik zit nu echt in de knoop en heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken…

xx im_just_a_random_person