Skip to main content

Hoi

laatste tijd wil ik niet meer naar school er is alleen niet een precieze reden voor want ik heb veel vriendinnen en de mensen zijn daar wel aardig en ik voel me best goed maar elke ochtend haat ik school zo erg en elke minuut dat ik opschool ben wil ik ook echt zo graag naar huis ik kan me niet concebtreren en goed meedoen in de les om de gedachte dat ik naar huis wil zo sterk is ik weet niet meer wat eraan kan doen. Het is niet dat ik te moe ben en naschool spreek ik ook altijd af met mijn vriendinnen mijn cijfers zijn ook goed maar ik wil gewoon niet naar school ik haat het er wat kan ik doen?

Heey wat super lastig!

Als je er echt iets aan wil doen zou je eens in gesprek kunnen met iemand van school, docent, mentor, vertrouwingspersoon, decaan etc. Of met je ouders. 

Wat je ook zou kunnen doen, omdat je het hebt over de moeheid, is naar de huisarts. Deze kan dan wat algemene testjes doen, misschien is er wel iets simpels, bloedarmoede of misschien wel iets anders waar je zo mee geholpen kunt worden.

Het helpt echt om erover te praten, want als je het deelt kunnen anderen je helpen en scheelt het een last van je schouders!

Succes en sterkte


Reageer