Vraag

problemen met mijn beste vriendin

  • 1 June 2022
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Badge

Hoi ik heb een paar problemen met mijn beste vriendin en ik hoop dat je bij een van deze problemen kunt helpen 

 

  1.  Mijn beste vriendin is super lief maar soms kan ze ook heel erg boos worden om geen reden en dan is alles wat ik doe opeens niet goed en dan licht alles aan mij en ik weet gewoon niet meer hoe er op moet reageren 
  2. Mijn beste vriendin valt op meisjes en dat vind ik helemaal prima en zij weet ook dat ik op jongens val alleen soms tijdens de les gaat ze opeens met me flirten en dan denk oke ik laat wel maar uiteindelijk gaat het voor mij ook te ver en dan schijf ik iets op en dan gaat ze gewoon door wat moet er op zeggen
  3. Ik heb een crush op een klasgenoot van mij alleen ik durf het hem gewoon echt niet te vertellen weet iemand wat ik moet doen
  4. Ik heb op school 2 beste vriendinnen alleen zij mogen elkaar niet echt en dat vind ik echt heel naar want dan mag ik het weer gaan oplossen of dan worden ze boos op mij dat ik mmet de ander mee ga en dan durf ik eigenlijk niet zo veel meer te doen of zeggen en ben ik meestal met de jongens uit mijn klas maar dat is nou oom niet echt altijd heel leuk
  5. Ik ben er achter gekomen dat mijn beste vriendin bijna alles wat ze tegen me zij heeft gelogen maar ik weet niet hoe ik tegen haar moet zeggen dat ik weet dat ze heeft gelogen want ik ben bang voor haar reactie ze kan namelijk best snel boos worden 

 

 

Ik hoop dat jullie me met een van deze problemen kunnen helpen .Ik ben trouwens een meisje van 12 en zit in de eerste van de middelbare 

 

 


1 reactie

Reputatie 2
Badge +1

Hey @Hanna2009 ,

Jeetje, wat een probleem. Ik ga je helpen!

  1. Ik snap dat het moeilijk als je vriendin om niks boos word! Ik heb dat bij mijn zusje, wat erg frustrerend is. Als zoiets is, trek er niks van aan. Ga er vooral niet tegen in! laat haar uitrazen en reageer er vooral niet op, ze trekt wel bij. Zo is ze gewoon, laat haar maar gewoon! Het is moeilijk, maar probeer het!
  2. Ehm.. het is best lastig om een vriendin die lesbisch is. Je weet dat het zo is, niks aan te doen. Als ze zo doet, kan dat irritant zijn. Zeg eerlijk wat je ervan vind, dat werkt het beste! Praat erover met haar!
  3. Als je een crush op iemand hebt, is dat echt leuk. Ga leuke dingen met elkaar doen en dan komt het vanzelf wel. Op elk potje past een dekseltje!
  4. Dat is echt heel lastig. Bemoei je er niet mee, ze komen wel naar je toe als er iets is! Ga er vooral niet tussen zitten!
  5. Dat is niet aardig van je vriendin. Zeg het eerlijk tegen haar en zoek het goede moment om het haar te zeggen!

Hopelijk heb ik je genoeg geholpen! You can do that, girl!

 

Een poot van:

Dinosaurus <3

Reageer