Problemen met eten en zelfbeschadiging

  • 18 July 2021
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hey mensen, het is lang geleden dat ik hier was hahah…. uhm (sry als ik onduidelijk schrijf of alles mispel tis 4:35 am en ben nog steeds beetje panic haha) I guess dat het slechter/ beter gaat ik weet het nie eens meer uhm me school sucks en cijfers zijn slecht maar goed, het is uit met me gf, still struggles met food ben uit de kast als nonbinary de support is prima. 
still struggling met selfharm en ging net beetje fout want ging dieper dan normaal en schrok me kapot hahaha maar goed k bleef redelijk kalm I guess(not really but ok) en heb Er goed druk op gezet met verband (niet te veel tho) dus dat komt wel goed. Uhm laat me weten hoe het met jullie gaat en ja idk da (:


1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hallo,

Wat vervelend dat de dingen niet lopen zoals jij wil dat ze gaan en dat je daardoor jezelf beschadigd. Ik zou contact zoeken met de kindertelefoon en bellen of chatten met hun, ik heb hier namelijk geen verstand van. Ik zou sowieso aan de mensen om je heen vertellen, dat je jezelf beschadigd als je dat niet al hebt gedaan. Weet dat ik achter je sta en er veel meer mensen zijn die dat doen als ze weten wat je doormaakt.

Gr. Felix

Reageer