Vraag

Problemen met eten

  • 28 October 2021
  • 3 reacties
  • 50 Bekeken

Badge

Sinds een paar maanden heb ik nogal problemen met eten, laten we beginnen met dat ik extreem bang voor braken, daardoor eet ik op school niks tot 15:30 omdat ik bang ben dat ik ga braken (ik weet dat het er niet beter door word maar zo werkt mijn brein nou eenmaal) en dus heb ik de hele dag niks gegeten tot ik thuiskom. Als ik dan wat eet voel ik me heel ziek doordat ik niks had gegeten (ik voel me alleen comfortabel als ik bij huis eet) . Nou vroeg ik me af of iemand hier advies voor heeft want het is bovendien heel ongezond en ook echt mentaal slopend,( therapie mag ik niet in)


3 reacties

Badge

Hee, 

je geeft zelf aan dat t niet goed is, dus noet je er iets tegen doen! Ik heb dit ook gehad, maar eet uets, yoghurt, fruit, boterham, etc coordat je naar sxhool gaat,  drink foed op school, wn dan eet je thuis normaal abondeten, en iets van fruit n uurtje voor je naar bes gaat!

 

sterkte en het komt goed!😘

Badge

Hee, 

je geeft zelf aan dat t niet goed is, dus noet je er iets tegen doen! Ik heb dit ook gehad, maar eet uets, yoghurt, fruit, boterham, etc coordat je naar sxhool gaat,  drink foed op school, wn dan eet je thuis normaal abondeten, en iets van fruit n uurtje voor je naar bes gaat!

 

sterkte en het komt goed!😘

Bedankt, ik zal het proberen 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Anoniempjuhh35 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. 

Groetjes Renske (De Kindertelefoon) 

Reageer