Vraag

problemen met een vriendin

  • 21 June 2022
  • 1 reactie
  • 33 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Een vriendin van mij is vaak boos op mij zonder echte reden en doet me soms pijn,en dan zegt ze dat het voor de grap is maar ze weet dat ik het oprecht niet leuk vind. Ook heb ik nooit meer plezier in afspreken met haar maar soms is het wel gezellig, maar ze maakt me wel vaak ongelukkig. Ik ben alleen bang dat ik niemand heb als ik haar kwijt raak want ik kan niet echt naast mijn andere vrienden zitten op school.

Weet iemand wat ik met haar moet en wat ik moet doen als ik geen vrienden meer ben met haar?


1 reactie

Hi @Anoniempje12345 , 

 

ik denk dat het belangrijk is dat je goed doet communiceren met elkaar.  Alles wat jij vervelend vind en wat zij vervelend vindt op tafel gooien. 

Doe dit natuurlijk niet via een appje of over de telefoon maar doe dit echt in een gesprek ( face to face ), erg belangrijk want voortaan ontstaat er ook veel mis - communicatie door het hele social media gebeuren. 

Je kunt bijvoorbeeld even lekker samen met ze twee een terrasje pakken, dat kan het gesprek ook wat nonchalanter maken. 

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en zo niet kan je me altijd terug feedbacken via @   

Groetjes,

 

Just Helping. 

Reageer