Heyhoi!
Ik ben een meisje van 13. Ik ben niet geliefd in mijn klas om redenen die ik liever niet zeg. Gelukkig heb ik wel twee vriendinnen op school die superlief voor me zijn. Voor deze topic noem ik ze even Meike en Eva. Ik ontmoette Meike het eerst op de basisschool, en Eva heb ik vorig schooljaar pas ontmoet. Eva en ik houden allebei ontzettend veel van hardrock, en samen sparen we voor tickets voor Pinkpop. Sinds dat Eva er ook bij is, heeft Meike natuurlijk minder aandacht dan eerst. Ik ben een introvert en ik heb moeite met sociale dingen zoals vrienden maken of sorry zeggen. Ik ben dus ontzettend blij met mijn vriendinnnen. Ik doe wel weinig dingen zoals afspreken of logeren, maar Meike vindt het juist leuk om dat vaak te doen. Als ik dan überhaupt afspreek, is het meestal met Eva. Daar heeft Meike steeds meer moeite mee, en nu begint ze ook minder met mij om te gaan. Ik begrijp haar wel maar ik wil Eva ook niet verliezen door weer vaker met Meike om te gaan… Heeft iemand tips ofzo voor wat ik moet doen?