Vraag

Problemen met bff?

  • 26 July 2020
  • 6 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Heyhoi!

Ik ben een meisje van 13. Ik ben niet geliefd in mijn klas om redenen die ik liever niet zeg. Gelukkig heb ik wel twee vriendinnen op school die superlief voor me zijn.  Voor deze topic noem ik ze even Meike en Eva. Ik ontmoette Meike het eerst op de basisschool, en Eva heb ik vorig schooljaar pas ontmoet. Eva en ik houden allebei ontzettend veel van hardrock, en samen sparen we voor tickets voor Pinkpop. Sinds dat Eva er ook bij is, heeft Meike natuurlijk minder aandacht dan eerst. Ik ben een introvert en ik heb moeite met sociale dingen zoals vrienden maken of sorry zeggen. Ik ben dus ontzettend blij met mijn vriendinnnen. Ik doe wel weinig dingen zoals afspreken of logeren, maar Meike vindt het juist leuk om dat vaak te doen. Als ik dan überhaupt afspreek, is het meestal met Eva. Daar heeft Meike steeds meer moeite mee, en nu begint ze ook minder met mij om te gaan. Ik begrijp haar wel maar ik wil Eva ook niet verliezen door weer vaker met Meike om te gaan… Heeft iemand tips ofzo voor wat ik moet doen? 


6 reacties

Hallo Kaasje :)

Wat dacht je van met allebei? Dan blijft het eerlijk, of je doet om en om.

-TheMightySlayer <3

Heyy

Waarom ga je niet eens iets met z’n drietjes doen? Ga lekker allemaal samen logeren. Of ga allemaal eens leuk naar de film ofzo. Dan krijgen ze allebei aandacht.

Groetjs

Reputatie 3
Badge +2

Heyhey

Ik was er met mijn vergeetachtige kop vergeten bij te zetten: Eva en Meike mogen elkaar helemaal niet 😕

Jah dat maakt het heel wat moeilijker natuurlijk. 

Zijn ze niet gwn beiden jaloers? Ik bedoel, daar lijkt het een beetje op.

Probeern dan gwn met beide een beetje evenveel te doen. De ene keer ga je met Eva en de andere keer met Meike. Anders kun je er ook niet veel aan doen I guess.

Groetjs

Reputatie 3
Badge +2

Het lijkt me zoizo handig om bijde te zeggen wat je van er van vind. Het lijkt me zoizo handig als ze proberen het met elkaar te vinden. Ga ze niet te veel onder druk zetten want ze moeten dit samen oplossen. Bedenk wel dat ze jou er niet mee in de weg moeten zitten. Anders moet je ze dat duidelijk zeggen

Heyhey

Ik was er met mijn vergeetachtige kop vergeten bij te zetten: Eva en Meike mogen elkaar helemaal niet 😕

Dat maakt het wel wat lastiger ja. Als je al niet zo veel vrienden hebt (wat op zich niet zo erg is), zou ik wel proberen om de vriendinnen die je hebt, te onderhouden. Geef hen beide genoeg ‘aandacht’ zodat het niet verwatert.

 

Groetjess

 

Reageer