Hey! Ik heb 3 problemen en had geen zin om 3 topics te maken.
1. school:
Ik zit nu in de 2de van de havo en vorig jaar ging alles me heel makkelijk af. Nu gaat het wat minder, maar heb ik nogsteeds hoge verwachting van mezelf. Ik heb morgen een wiskunde toets en heb daar heel veel stres voor omdat ik nog niet heb geleerd. Dat komt doordat ik ziek was/ben. Ik zit er wel erg mee en ben nooit echt iemand die over dingen praat, ook weet ik dat aan school niks aan te doen is. Dat heb je gewoon. Iemand tips of hetzelfde geval
2. Eten:
Ik skip ontbijt en soms ook wel lunch. Vaak eet ik weinig/niks tot het avondeten. Ik doe het niet express en ben ook echt niet onzeker over mijn lichaam maar het gebeurd gewoon. Soms weet ik dat ik moet eten maar lukt het gewoon niet. Ik ben nooit echt een grote eter geweest maar eten is natuurlijk wel belangrijk. Soms vergeet ik het ook gewoon. We hadden op school zo’n GGD test en die zei dat ik een (komende) eetstoornis had. Wat denken jullie? Hebben jullie hetzelfde? Tips?
3. HAAR:
deze is voor de curly curls. Ik heb hairstyle 3 en het is super pluizig en dik. Echt onmogelijk haar, haarclips kunnen het niet houden, gel werkt niet, scheidingen maken werk niet en ALLES raakt in de knoop. Ik word er helemaal gek van en jank er ook echt wel om, wat ik best wel stom van mezelf vind. Tips?…