probleempjes uwu

  • 4 November 2023
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik ben 13 bijna 14 en ik zie het leven gwn niet meer zitten. Ik heb best veel dingen meegemaakt, maar vergeleken mn familie is het niks, dus ik voel me echt als een fk zwakkeling.

Dit zijn een aantal dingen waar ik mee zit:

1. Ik voel me echt alleen. Mn beste vrienden wonen in andere steden dus ik zie ze bijna nooit en op school heb ik moeite om vrienden te maken zoals altijd. Ik heb wel vrienden maar ik ben altijd de laatste keuze. En ik voel me heel erg gebruikt door hun want ze praten niet met mij tijdens de lessen en dan hebben ze antwoorden nodig en opeens zijn ze besties. En ze maken ook niet echt leuke grappen. Ze weten dat ik suïcidaal ben en aangerand ben als kind maar nog steeds zeggen ze "pleeg zm" of "ik hoop dat je wordt verkracht"

2. Mn ouders. Ze geven teveel druk op mij. Ze willen dat ik alles perfect doe maar dat lukt me gwn niet meer. Ik zit in de 2e maar ze denken nog steeds dat dit basisschool is ofzo. En ze hebben ook nog een hele slechte relatie waardoor ik me nog slechter kan focussen op school (SCHEID GEWOON) En mn ma bodyshamed mij al sinds ik 7 was. Ik ben ook niet dun ofzo maar het is niet fijn weet je

3. Ik ben gwn een kut kind. Ik kwets iedereen. Iedereen verlaat mij omdat ik altijd domme opmerkingen maak. 

4. Ik haat mezelf. Er is helemaal niks waardoor ik speciaal ben. Ik kan niks. Ik ben niks. Ik snijd mezelf maar zelfs dat kan ik niet eens goed doen. Ik ben gwn een 0.

7. Ik ben een beetje aangerand ofzo als kind. Er was een guy, zelfde leeftijd als mij, die me forceerde om mn broek uit te trekken enz. en douwde vervolgens allemaal speelgoed enz ik mn kut

8. Ik ben erg gepest als kleuter waardoor ik werd achtergehouden "zodat ik niet gepest zou worden" er is gwn een heel jaar van mn leven verspilt door dat. Hopelijk worden die juffen aangereden ofz

9. Ik kan het gwn niet meer aan.

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi! Allereerst je bent niet niks hoor! Zo hoef je echt niet over je zelf te denken 🙂 en je zit met best veel dingen tegelijk, en ik (en wij) zouden je heel graag willen helpen. Begin in ieder geval met er over praten, met iemand die je kunt vertrouwen.  Of de Kindertelefoon waar je mee kunt bellen of chatten ( zie boven aan deze pagina). En je zegt ik kan niks, je vind jezelf niet bijzonder. Maar dat ben je wel hoor, en ieder mens is ergens goed in en heeft talenten, jij ook. Zit je bij een club, zoals Scouting of Nivon of sport, dan ontdek je meer van jezelf en waar je goed in bent en kun je er ook mee verder. Dat voelt heel goed en is super leuk. En je maakt er makkelijker vrienden dan op school. Je zelfvertrouwen wordt dan groter waardoor je op school ook weer meer kunt en durft. Misschien kun je daar eens over denken. En neem dus ook iemand in vertrouwen. Je schrijft in elk geval al heel goed dus dat gaat vast en zeker lukken. En de dingen die jou overkomen zijn zijn erg, en daarmee mag jij zeker geholpen en gesteund worden. Gun ik je !  Dus neem contact op met de Kindertelefoon en ik hoop dat je ook iets hebt aan mijn tips 😊 veel sterkte! ♥️

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @scanoniem,

Je bent echt wel iets en iedereen heeft ook goede eigenschappen!  (1) Misschien kan je op een sport ofzo gaan, dan voel je je minder alleen en kan je vrienden maken.  (2) Je ouders kunnen niet verwachten van je dat je alles perfect doet, want dat kan niet. (3+4) Er is vast wel iets waar je goed in bent,  echt! (7) vervelend dat je aangerand bent, dat had echt niet mogen gebeuren. (8) Stom dat je bent gepest, konden je juffen er niet iets aan doen?

Ik vind het naar voor je dat je veel problemen tegelijk hebt, we willen je echt helpen en je kan ook altijd met de kindertelefoon bellen/chatten.

Groetjes, @Monkeyboy08

Reageer