Probleem met vrienden

  • 29 August 2022
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal, ik zit met een probleem de laatste tijd, binnenkort begint school weer en de klassenindeling is redelijk. Alleen zit ik de laatste tijd een beetje te twijfelen over vrienden/klasgenoten waar ik mee om ga. De afgelopen jaren heb ik een beetje met 2 gezichten gekeken op alle vriendschappen die ik heb. Aan de ene kant heb ik een paar vrienden waarmee ik een goede band had, veel mee kon lachen en goeie gesprekken mee heb gehad.  Maar aan de andere kant trek ik vrijwel elke vriendschap op school in twijfel. Ze willen nooit echt iets leuks doen zoals ergens afspreken en als ze het wel willen gebeurd het uiteindelijk niet. Zo gaat het nu ook met een vriend waarmee ik eerst een goede band had. Hij kan wel lol hebben met andere maar met mij gaat dat niet meer ofzo. Afstand nemen gaat lastig omdat we nog op dezelfde school zitten en er over praten wil ook niet omdat ze dan ontkennen dat ze niks met mij willen doen. Buiten school heb ik veder wel goede contacten met familie, werk en andere activiteiten. Dus ja wat is een goede manier om toch soort van afstand te nemen?


1 reactie

Badge

Laat hun gewoon lekker en ga op zoek naar echte vrienden dat is het enige wat ik kan zeggen sorry als je meer had vewacht

Reageer