Probleem met vriend

  • 16 August 2019
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Gewoon een vriend van mij, ik weet niet maar het lijkt alsof hij het leuk vind om de baas te spelen...

Het begon toen ik een keer bij hem bleef slapen/logeren, ik sliep op een matras naast zijn bed op de grond. Ik lag nog te slapen tot het moment dat ik wakker werd doordat iemand met ze voet mij gezicht op de grond deukte. Ik vatte het eerst op als grapje en ‘speelde’ een beetje mee, op dat moment moest ik me telefoon aan hem geven en me code van zelf sprekend deed ik dat niet, maar toen ik dus niet naar hem ‘luisterde’ begon te slaan met een badslipper, met z’n knie in me rug en zo door.... omdat hij duidend sterker is dan mij gaf ik op, vervolgens heeft hij zeker een half uur lang op mijn telefoon gezeten terwijl hij mij op de grond hield met ze voet in m’n gezicht... toen ik na zeker een half uur bevrijd werd van zijn voet in me gezicht keek hij me heel kleinerend aan, lachte gemeen naar me en gooiden mijn telefoon terug naar me, natuurlijk was ik benieuw wat hij had uitgespookt dus probeerde me telefoon te ontgrendelen tot dat ik tot ontdekking kwam dat hij me code had verandert. Ik vroeg hem me telefoon te ontgrendelen, maar hij ging dat alleen doen als ik 5 uur lang alles zal doen wat hij zei... hoe stom dat ik was zei ik ja.

Het was toen half 12, dus ik moest eten en drinken voor hem maken, alleen mocht ik niks eten van hem...

vervolgens moest ik van hem naar de supermarkt om snoep te halen voor hem, toen ik terug was kreeg ik niks.

ik begon te zeuren om me telefoon, dat strafte hij af door mij te slaan daarna te tackelen en vervolgens ging hij boven op me zitten en spuugde in me gezicht.

Eerlijk gezegd was ik bast bang voor hem op dat moment, hij ging game op z’n ps, ik dacht eindelijk is t afgelopen tot dat hij wilde dat ik zijn voetenbankje werd zat ik dan zeker 2 uur lang op handen en knie met zijn voeten op me rug, waar ik ondertussen zeker 5x drinken voor hem moest halen.

Het was zo ongeveer half 4, had de hele dag niet gegeten dus had brute honger... ik zei dat tegen hem, maar het boeide hem niks zei hij.

Hij ging op bed liggen, een YT filmpjes kijken op mijn telefoon. Toen dacht ik oprecht dat het klaar was... tot dat hij zei, als je me sok likt krijg je je telefoon anders blijf je de rest van avond me slaaf. Dus ik dacht, doe het gewoon dan is het afgelopen... ik likte dus zijn sok met het puntje van me tong van ze hiel tot ze groten teen, ik was oprecht misselijk daarna... het was echt een super zuren smaak, toen ik het had gedaan begon ik te zeuren om me telefoon, maar volgends hem had ik niet goed gelikt, het moest opnieuw met me hele tong, dus ik had het gedaan voor een 2e keer... maar kreeg me telefoon niet terug, ik moest ze kuiten, hamstring, bovenbenen, erg, nek maar nog wel het ergste ze voeten en tenen masseren. Ik zei dat ik dat niet ging doen, maar hij zei; ‘oké, hier heb je je telefoon’. Maar zonder code, dus had er niks aan... uiteindelijk toch gemasseerd, 3uur lang. Hij was zelfs in slaap gevallen tijdens het masseren... tot dat ik hem vroeg als ik alsjeblieft wat mocht eten, hij klemde mij tussen ze benen, kneep me neus dicht en trok ze sok uit natuurlijk kon ik alleen ademen door me mond en opeens stopte hij ze sok in me mond en zei; ‘eetsamekenlijk’.

Uiteindelijk kreeg ik me telefoon terug, en kwam ik tot de ontdekking dat hij alles gefilmd had en naar zich zelf had gestuurd via app...
na een goed gesprek toch vrienden gebleven, maar stiekem was ik wel bang voor hem en bleef hij zich toch de baas voelen.

Een tijd later bleef ik een weekend bij hem slapen, hij zit op voetbal dus ik was mee naar z’n wedstrijd... eenmaal thuis moest ik wederom ze voeten masseren wand hij had ‘gevoetbald’... natuurlijk deed ik het dit keer niet meer maar daar kon hij slecht tegen. Ik moest ze voetbaltas uitpakken anders ging hij ‘de filmpjes’ naar iedereen sturen, van zelf spreken koos ik eieren voor me geld en begon ze sport kleren in de wasmand te gooien en ze spullen op te ruimen... al ze kleren waren nat van zweet en het stonk ongelofelijk goor.... toen schreeuwe hij naar mij dat ik ze voetbalsokken en schoenen naar hem moest brengen, ze sokken zaten binnenstebuiten dus aan mij de taak, toen voelde ik pas dat ze sok echt doorweekt was van zweet. Voor dat het door had zat ik met zijn voetbalsok in me mond en werd me hoofd (voornamelijk me neus) door zijn voet in ze voetbalschoen geduwd...
uiteindelijk kreeg hij me ook nog zo ver om hem toch wel te masseren...

Is dit nouw vriendschappelijk bedoelt, is het normaal om elkaar zo iets aan te doen?
En hoe zeg ik hem eerlijk dat ik het echt niet wil, zonder dat hij rare dingen gaat doen met die filmpjes.... iemand advies?!!

Gr ........... (16)

4 reacties

Badge
@Anoniem_Jan Nou ik zou gewoon zeggen dat je het niet leuk vind en als het moet de politie bellen. Plus als je steeds bij hem thuis was kan je toch de ouders vragen om hem te laten stoppen of zeggen wat er bij jullie speelt? Ik weet er zelf niet veel van, maar ik werd op de basisschool veel gepest en ik stond ook nooit echt op voor mezelf en daar heb ik spijt van, want hoewel ik er niet veel aan kon doen had ik nog de mogelijkheid om de juffen en meesters in te lichten en als noodzakelijk de directrice. Zo kan jij de ouders melden wat er gebeurd, want ik vind het niet normaal wat je in het verhaal vertelt wat er gebeurd. Want wat je vertelt is ook strafbaar, ook als je vriend minderjarig is. Want de baas spelen is vervelend, maar persoonlijke gegevens ( al vragen ) is gewoon strafbaar, met waarschijnlijk een boete. Maar dwingen en bedreigen gaat heel ver. Ik weet niet zeker of alles klopt, maar ik weet er wel een beetje van sinds mijn moeder advocaat is en om de maand raadsheer. Ik bedoel hier niet mee dat ik ook zoveel weet, maar ik kreeg wel steeds stukken van de wet mee en op school kregen we ook gewoon lessen tegen social media pesten en op school of buiten school pesten. Ik weet niet of je op school zit, maar je hebt vast wel andere vrienden of je ouders of je mentor ofz. Die je kan helpen. Ik hoop dat je hier iets aan heb, want ik vind het erg vervelend dat je zo’n “vriend” hebt
Badge
O en ik snap best dat je het niet wilt wat ik voorstel, maar hij hoeft er niet achter te komen. Want ik snap het als je denkt dat iedereen je dan zwak vind om niet voor jezelf op te komen, maar soms is het gewoon niet mogelijk. Maar je kiest zelf wat je wilt
@Anoniem_Jan Nou ik zou gewoon zeggen dat je het niet leuk vind en als het moet de politie bellen. Plus als je steeds bij hem thuis was kan je toch de ouders vragen om hem te laten stoppen of zeggen wat er bij jullie speelt? Ik weet er zelf niet veel van, maar ik werd op de basisschool veel gepest en ik stond ook nooit echt op voor mezelf en daar heb ik spijt van, want hoewel ik er niet veel aan kon doen had ik nog de mogelijkheid om de juffen en meesters in te lichten en als noodzakelijk de directrice. Zo kan jij de ouders melden wat er gebeurd, want ik vind het niet normaal wat je in het verhaal vertelt wat er gebeurd. Want wat je vertelt is ook strafbaar, ook als je vriend minderjarig is. Want de baas spelen is vervelend, maar persoonlijke gegevens ( al vragen ) is gewoon strafbaar, met waarschijnlijk een boete. Maar dwingen en bedreigen gaat heel ver. Ik weet niet zeker of alles klopt, maar ik weet er wel een beetje van sinds mijn moeder advocaat is en om de maand raadsheer. Ik bedoel hier niet mee dat ik ook zoveel weet, maar ik kreeg wel steeds stukken van de wet mee en op school kregen we ook gewoon lessen tegen social media pesten en op school of buiten school pesten. Ik weet niet of je op school zit, maar je hebt vast wel andere vrienden of je ouders of je mentor ofz. Die je kan helpen. Ik hoop dat je hier iets aan heb, want ik vind het erg vervelend dat je zo’n “vriend” hebt
Super bedankt voor je reactie! Dat ik het niet leuk vind dat beseft hij zelf ook wel, ik denk dat hij dat juist leuk vind... om de politie in te schakelen is wel heftig, maar als het niet anders kan....

Verveld dat je vroeger werd gepest, ik hoop dat het nu anders is.

Eigenlijk dat hij me code vraagt vind ik niet zo erg, alleen alles daar om heen vind ik wat minder.

Het is inderdaad slim om het misschien aan me mentor te vertellen, is het denk je ook een goed idee om naar z’n trainer te gaan of heeft dat niet zoveel zin denk je?

Groetjes!
Badge
@Anoniem_Jan Fijn dat ik kon helpen, het is inderdaad handig om naar je mentor te gaan. Maar ik weet niet of zijn trainer ( bedoel je van voetbal? ) iets ermee te maken heeft, ik bedoel die trainer geeft alleen voetbaltraining aan hem en verder niks en kan dus minder goed met zijn privé leven bemoeien. Het is wat je zelf kiest, dus als je het prima vind is het oké. En het is ook pas de laatste optie, maar weet dat wat hij doet wel strafbaar kan zijn, dus dat ALS je naar de politie gaat dat dat niet nutteloos is. Heb je al met de ouders proberen te praten, of weten zij ook al wat er speelt en laten ze dat gewoon gaan? Hopelijk als je je mentor vertelt wat er gebeurd dat het daarna beter gaat, succes!

Reageer