Skip to main content
Vraag

probleem feestje

• October 3, 2025
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Kipfillet
Forum|alt.badge.img+2

Hoi ik en 3 andere vriendinnen wilde een feestje geven voor halloween. We wilde zo’n 50 en mss wel meer mensen uitnodigen. Het kon in mijn huis en we wilde drinken en allemaal mensen waren al uitgenodigd. Ik had het er heel even nog met mijn moeder over want zij zou gaan uiteten met mijn vader zodat ik een feestje kon geven.

ze zei vandaag tegen mij dat ze om 2300 al terug gaat zijn!!!!! En ze zei heel duidelijk: geen alcohol!

er zijn al zoveel mensen uitgenodigd (nog geen inkopen gedaan gelukkig) maar ik had er zo veel zin in en anderen rekenen op mij. Wat moet ik doen???? Weet iemand wat ik tegen mijn ouders kan zeggen zodat ze 01:00 pas thuis zijn?? Ik weet het allemaal even niet meer…

ik geef nooit feestjes en spreek bijna nooit af. Ik drink ook nooit en heb nooit gerookt of gevapet. Ik ben bang dat als ik over alcohol begin dat ze het plan helemaal afkapt. Ik ga echt jankennnnnnn

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 3, 2025

Ik snap echt dat je super boos en verdrietig bent 😭. Je had alles al bedacht en iedereen kijkt ernaar uit en dan zegt je mama opeens nee en dat ze vroeg thuis is en geen drank mag. Maar weet je… soms is het beter om gewoon eerlijk te zeggen dat je er heel veel zin in had en dat je bijna nooit feestjes doet.

Misschien zegt ze dan dat het wel mag maar zonder drank of dat er minder mensen mogen komen. Het is stom maar als je stiekem gaat doen en ze komt vroeger thuis, dan is alles nog erger en mag je nooit meer iets. Dus beter rustig praten en vragen of het nog op een andere manier kan. 🎃👻.

xx liefs Wolf 🐺