Skip to main content

Ik heb meerdere malen met mijn mentor een gesprek gehad over mijn negatieve gedachtes en dat ik bang ben tot wat ik in staat ben, ze weet dat ik mezelf pijn doe op momenten waar ik mezelf hopeloos voel. We vinden het beiden een goed idee om met een psycholoog te praten zodat ik me beter voel maar mijn ouders wil en moet ik hier buiten houden wat het heel lastig maakt, ze controleren waar ik ben met wie en wie ik bel etc. Mijn mentor vind het een goed idee om tips te vragen wat ik eventueel zou kunnen doen zelf dachten we aan online of huisarts ( ik ben 16 )  dus hierbij mijn vraag wat zou ik kunnen doen?

Heyy

 

Goed van je dat je al gesprekken met je mentor voert over je gevoelens! Het lijkt me inderdaad wel erg lastig dat je ouders er niet achter moeten komen.

 

Het is een goed idee van jullie om met een psycholoog te praten. Dit zou inderdaad goed online kunnen of bij de huisarts. Misschien is het ook een idee dat de psycholoog bij jou op school komt zodat je ouders er verder niets van merken. Dan kan je mentor ook nog even bij het gesprek met de psycholoog aanschuiven om haar verhaal te vertellen en om jouw (eventueel) te ondersteunen.

 

Groetjes van mij!


Reageer