Vraag

Praatpersoon?

  • 23 August 2018
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb in mijn vorige topic gezegd dat ik echt niet lekker in mijn vel zit. Het doet me goed om te zien dat er hier mensen zijn die super lief reageren! Bedankt daar voor! Ik voel me echt een stuk beter erdoor! Maar ik zit dus met best veel aan mijn hoofd. Ik heb het gevoel dat ik een heel meelevend persoon ofzoiets ben. Ik denk veel aan oorlog en aan het verliezen van mensen die mij dierbaar zijn. En natuurlijk wordt je hier niet vrolijk van. Dan ook nog even een update over die jongen die ik leuk vindt. Op een klassenuitje waar hij ook was, had ie niks tegen mij gezegd of überhaupt naar mij gekeken ofzo? Hij zat met een populair meisje te praten en daarna er mee zwemmen. Ik dacht dat hij een beetje een soort van sukkel ofzo was althans niet popiejopie ofzo. Maar nu gaat hij dus met die meiden om... ik heb vandaag echt een soort van bevestiging gekregen over waar ik ban van was : hij vindt me gewoon niet leuk ( op die manier ) en daar kan hij natuurlijk niks aan doen maar wel een k*t gevoel voor mij. Vandaag voel ik me dan ook echt een soort van verdrietig. Ik ga maar wachten tot de ware.... ik wou gewoon dat ik van dit gevoel weg kan komen. Ik praat er dus ook met niemand over. Met mijn ouders vind ik het echt raar. We hebben wel opzich een goede band maar over dit praten durf ik echt niet en zal ik Dan ook echt niet snel doen. Als dit nog jaren doorgaat dit gevoel zou ik het wel overwegen om het te doen. Mijn vriendinnen zijn van die vriendinnen waarmee je dit gewoon echt niet kan bespreken. Die weten echt niet wat ze hier mee aan moeten. Verder zou ik niemand kunnen bedenken. Op school is er ook niemand. Heeft iemand ideeen? Of tips om dit nare gevoel weg te laten gaan?

2 reacties

Ik snap het is super kut !! Maar je moet je er proberen overeen te zetten dat is ook super lastig zorg voor veel afleiding !! Bv met vriendinnen veel dingen doen stop de momenten waaraan je eraan kan denken, miss helpt dat ?
Wat vervelend zeg. Maar de er komt echt nog wel iemand die jou ook leuk vind❤️

Gaat het wel beeter kwa hoe je je voelt of blijft het stabiel of word het zelfs erger?

Ik hat ook een heele tijd last van dat het milieu kapot gaat enzo en dat is nu minder geworden omdat ik ben gana beseffen dat er eigelijk niks is wat ik kan doen want het meeste komt door fabrieken en vliegtuigen enzo.

Sinds ik geen vlees meer eet ben ik ook gelukkiger geworden omdat dat voor mij heel goed voelt. Dus zoek iets wat voor jou goed voelt om te doen en echt waar je kan er niks aan doen en dat is lastig maar je gaat dat wel acepteeren❤️

Suc6❤️

Reageer