Skip to main content

hey mensen van het forum,

gisteren is het thuis echt uit de hand gelopen, ik en mn ouders hadden een hele heftige ruzie over iets met belasting die ik eventueel moest betalen ivm mijn bijbaan. mijn ouders vonden dat ik perse moest bellen daarover, maar ik durfde dat niet en ik vond het heel eng. dus toen kregen we echt een gigantische ruzie waarbij mijn moeder mij ook een klap heeft gegeven, en toen appte ze mijn begeleidster (die heb ik voor mijn autisme) en zij probeerde mijn moeder te bellen maar die nam niet op omdat ze boos was en toen heeft mijn begeleidster de politie gebeld. die kwamen naar ons huis en ze hebben met ons gepraat. ik schrok echt heel erg toen de politie ineens in onze woonkamer stond. maar het is goed opgelost gelukkig. maar ja ik voel me er nog steeds behoorlijk kut door en ik wou graag even delen wat er was gebeurt 

 

@froggo.123 

wow @froggo.123 dat is inderdaad een heftig verhaal, vorig jaar zijn mijn ouders ook gescheiden en toen moest er ook een advocaat en wijkagent bij komen. Dus ik kan me er erg in verplaatsen dat dit heftig kan zijn en ik zou gewoon even je rust nemen en zorgen dat je je wat beter voelt

GROETJESSS


Hoi, och wat naar!  Schrikken voor je zeg! Ik hoop dat het nu weer de goede richting op gaat. Veel sterkte! 

Groetjes liefs Tartan X 


Ahh wat naar dat is idd schrikken! Snap goed dat je je hier zo rot om voelt!

Ik hoop dat je het snel weer wat beter gaat met je en pak vooral rust! Veel sterkte gewenst!

Liefs van ItsJustMe <3


Hey @froggo.123 

Wat heftig!

Dat je moeder je een mep heeft verkocht is echt niet ok!

Mijn vader doet het soms bij mij als hij het niet meer weet.

Ik heb ook Autisme. Wist je trouwens dat het vorige week Wereld Autisme week was?
Om eerlijk te zeggen vind ik dat je begeleider goed heeft gehandeld.

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

 

P.S. Goed dat het goed opgelost is!


Hoi @froggo.123 

 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Anne (De Kindertelefoon) 


Reageer