Vraag

politie droom

  • 3 January 2020
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben een jongen van 12 en heb een droom om bij de politie te werken maar omdat ik 2 keer met de politie in aanraking ben gekomen is de kans klein dat ik later daar kan werken wat moet ik doen?


4 reacties

 

Hallo No thats the awners :)

Niet meer in aanraking komen met de politie is de enige tip die ik je kan geven.

-Dr8gon99

Hoi

 

De wetgeving rond het werken bij de politie met een strafblad is me niet bekend. Echter kan ik me moeilijk voorstellen dat je door fouten in je jonge tienerjaren, nooit meer bij de politie zou mogen werken. Informeer je hier rond gerust op opendeurdagen van de politieschool. 

 

Gr. Kenshin

Hey,

Een strafblad van een minderjarige 'verdwijnt' toch wanneer deze 18 wordt? Wacht, ik zoek het even op.

Oh, vgm klopt dat niet. Ik heb deze site gevonden. Misschien is dit nog nuttig?

Maar heb je überhaupt een strafblad of ben je alleen in aanraking geweest met de politie? Want als het dat laatste is, is er volgens mij niks aan de hand. 

Ik heb even op de site van de politie gekeken en daar hebben ze het hier even over. Ze kijken of je ooit in aanraking bent geweest met de politie, maar ze kijken wel naar jouw speicifieke situatie. Dus dat je met de polie in aanraking bent geweest, betekent niet dat je niet bij de politie mag.

Gr. Pin

Reageer