Skip to main content

Ja hallo ik heb dus contact gehad met een meisje we kregen ruzie en toen maakte ik eenngtapje maar ze dacht dat ik haar bedreigde en wou mijn vrienden dm en naar de politie gaan nadat ik mijn excuses had aan geboden ging het contact weg  nu een paar weken later dm ze me ineens omdat ze word gedmd door iemand anders en denkt dat ik get ben en ze dreigt om naar de politie te gaan ik app der maar ik krijg geen antwoord wat moet ik doen 

Hoi

Een meisje denkt dat jij haar berichten stuurt, en dreigt ermee naar de politie te gaan. Da’s lastig. Denk je met dit meisje te kunnen afspreken? Jullie zouden, met de corona-maatregelen, in het park kunnen afspreken op anderhalve meter, zodat jullie eens goed kunnen praten. Op die manier zou je haar kunnen doen inzien dat jij niet degene bent die haar berichtjes stuurt. 

Moest het zover komen dat ze naar de politie stapt, heeft de politie technieken waarmee ze kunnen achterhalen van wie die berichtjes komen. Dan zou jouw onschuld bewezen kunnen worden, hoewel het vaak fijner is de dingen te kunnen oplossen zonder politie. 

Gr. Kenshin

Hoi

Een meisje denkt dat jij haar berichten stuurt, en dreigt ermee naar de politie te gaan. Da’s lastig. Denk je met dit meisje te kunnen afspreken? Jullie zouden, met de corona-maatregelen, in het park kunnen afspreken op anderhalve meter, zodat jullie eens goed kunnen praten. Op die manier zou je haar kunnen doen inzien dat jij niet degene bent die haar berichtjes stuurt. 

Moest het zover komen dat ze naar de politie stapt, heeft de politie technieken waarmee ze kunnen achterhalen van wie die berichtjes komen. Dan zou jouw onschuld bewezen kunnen worden, hoewel het vaak fijner is de dingen te kunnen oplossen zonder politie. 

Gr. Kenshin

Ik sluit me hierbij aan aan kenshin zoek een plek waar jullie face to face kunnen praten en uitleggen dat jij dat niet bent, goodluck!

Greetz Jongen104

Reageer