Skip to main content
Vraag

pls help, ik wil dood

• October 4, 2025
  • 2 reacties
  • 61 Bekeken

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1

Ik wil d00d maar ik weet niet eens hoe dat moet want ik ben te dom  ik weet dat het niet echt logisch is om hier op te antwoorden woorden maar uh wel ja

Uitleg misschien:

Het gaat al sinds ik in het middelbaar zit echt slecht

En uh wel ik voel me niet meer oke en het world elke dag nog slechter maar mijn vader is narcist en maakt een Instagram van vrouwen ofzo hij en mijn moeder maken al 5 jaar ruzie . Op dinsdag was er iets met mijn vriendin die deprie was voor een random reden en dus is mijn vriendengroep bij elkaar gekomen om te venten zeg maar en alles te vertellen maar ik was er niet klaar voor om dat allemaal te vertellen en ik dacht dat ze misschien mijne gingen stom vinden omdat ze het zelf ook slecht hebben dus heb ik niets gezegt . Maar vrijdag *gisteren* zijn all m'n vrienden ook samen in groepjes gegaan dus wel ze hebben toch meer zonder mij i guess ... maar dus van toen die Instagram dinges uitkwam viel mijn wereld uiteraard ik wil niet meer alsjeblieft.. haal me hier uit.

2 reacties

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • October 4, 2025

Hoi ​@UwUh44tmez3lf ,

Wat naar zeg, de situatie waarin je zit.  Wat knap dat je er hier over komt praten. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Anna, (De Kindertelefoon) 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 4, 2025

Het klinkt echt heel verdrietig wat je schrijft 😢. Het is niet stom of dom dat je je zo voelt. Je hebt gewoon heel veel moeilijke dingen meegemaakt thuis en met vrienden en dat is echt zwaar. Jij bent niet slecht of dom, je bent gewoon iemand die pijn heeft. Ook al lijkt het nu alsof niemand je ziet, er zijn echt mensen die willen luisteren en helpen.

Je kan gratis en anoniem chatten met de Kindertelefoon zoals ​@Anna_KT ook al zei… of met 113 als je aan doodgaan denkt. Daar zitten mensen die je niet stom vinden en die snappen hoe je je voelt. Als je nu meteen iets wilt doen om rustig te worden kan je diep in en uit ademen en iemand sturen die je vertrouwt.❤️

xx liefs Wolf 🐺