Vraag

pillen geslikt

  • 26 October 2019
  • 7 reacties
  • 133 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi 

zoals je aan de titel al hebt gezien ik heb pillen geslik, al een aantal keer. Dat komt omdat ik al een hele lange tijd een einde aan mijn leven probeer te krijgen, ik vind het erg moeilijk om er over te praten en hulp te zoeken. Maar omdat ik dus zoveel pillen heb geslikt voel ik dat ook aan mijn lichaam. Mijn hart klopt de laatste tijd heel erg snel en ik tril ook heel veel, ik durf het niet tegen mijn ouders te zeggen. Kan iemand mij helpen? 

Ik weet het gewoon niet meer😞


7 reacties

Hoi. Dit is echt niet leuk om te lezen, ik vind het heel kut voor je. Ik weet dat het op dit moment echt niet gaat, maar ik beloof je, het word beter. De dood is niet het antwoord, echt niet. Je wil gwn van de pijn af, maar zijn genoeg dingen die je kan doen om eraf te komen. Het is heel belangrijk om er met je vrienden, ouders of met ons te praten. Vooral nu zal je het tegen je ouders moeten vertellen, want het gaat niet goed met je gezondheid. Je ouders zullen zichzelf nooit vergeven als er iets met je gebeurt, dus geef ze tenminste de kans om je te helpen. Ze houden van je, en het komt echt wel goed❤️

Hoi @Pizza888 

Heel erg bedankt voor je reactie, je hebt geen iedee hoe een fijn gevoel mij dat geeft. Ik ga het proberen tegen mijn ouders te vertellen, ik hoop dat het mij lukt, ik ben er gewoon heel erg bang voor de reactie en wat ze gaan doen. 

Maar heel erg bedankt

xx

Geen probleem, en maak je maar geen zorgen. Het komt goed😘

Reputatie 4
Badge +3

Hoi @Pizza888 

Heel erg bedankt voor je reactie, je hebt geen iedee hoe een fijn gevoel mij dat geeft. Ik ga het proberen tegen mijn ouders te vertellen, ik hoop dat het mij lukt, ik ben er gewoon heel erg bang voor de reactie en wat ze gaan doen. 

Maar heel erg bedankt

xx

JE KAN DIT !!🖤🖤 stay strong your not alone🖤💪🏻

Euhm wacht, je hebt pillen geslikt in de hoop dood te gaan en nu is dat niet gebeurd, maar je hebt lichamelijke klachten?

Ga alsjeblieft meteen naar de huisarts!

 

Een teveel aan pillen slikken is heel slecht voor je lever. Het kan je lichaam kapot maken. Dat wil je echt niet! Het is zaak om die stoffen uit je lichaam te krijgen. Ik weet niet of dat nu al te laat is, maar ik weet wel dat je zo snel mogelijk een medische professional moet raadplegen!

Daarnaast kunnen zij jou psychische hulp bieden. Als dit zelfs niet de eerste keer is dat je dit hebt geprobeerd, is het echt zaak dat je zo snel mogelijk hulp ontvangt om je beter te gaan voelen! 

Je hoeft dit niet alleen te doen! Sterker nog, dat gaat je waarschijnlijk niet lukken. Dat klinkt misschien hard maar het toont wel de noodzaak aan van jouw situatie. 

 

Zoek alsjeblieft hulp! Er staan mensen voor je klaar!

 

Gr. Pin

@Pin 

Ik ga het proberen, heel erg bedankt♥️

Probeer eraf te blijven omdat het trillen en de hoge hartslag afkickverschijnselen zijn. De drang om pillen te slikken zal er zijn en je ontzegt je lichaam die om pillen vraagt de pillen wat een uitwerking heeft op je zenuwen. 

Ik ben 15 en gebruikte toen ik 13 was cannabis ben 2 jaar clean maar ik heb een concentratiestoornis en als ik zit schud ik uit zenuwen met mijn benen omdat ik niet stil kan zitten maar nog altijd is die goesting naar een joint daar en het is dan om tegen jezelf te zeggen nee blijf ervan af. 

Het is lastig om te zeggen ik moet geholpen worden maar zonder hulp is de kans op een hervalling groot

Reageer