Pijn in mijn geest als lichaam.. (warrige paniekaanval)

  • 20 May 2019
  • 0 reacties
  • 46 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Zo als de titel zeg over pijn in mijn hele lichaam als geest.. is gewoon (ECHT) niet te doen als ik dat heb.. wat ik voel (precies) ongeveer is:
1.
pijn in mijn darmen, kwa steken en net of een ton op mijn lichaam is gevallen van dat het zo voelt.

2.
Krijg heet en voel of ik kan flauwvallen en half gehypnotiseerd of ik als een kip zonder kop ben. Ik bedoel daarmee bij deze van dat ik slecht maar dan heel slecht kan denken als van wazig nadenken.
Oke... dat klonk vast heel dom wat nergens opslaat voor jullie misschien, maar je mag zelf denken wat je erover mag denken hoor.

3.
Stil liggen, kwa van dat ik niet kan bewegen... net of het eindeloos duurt totdat ik weer kan denken.. en dat ik terwijl op de grond lig dat ik opeens heeeeeel veel mensen haat dan, zonder een reden denk ik.

4.
Ik krijg dan wat trek maar ik ga niks eten, en haat m hijzelf dan opeens en wil mijzelf vermoorden ofzo.
Oke.. dat kwam misschien te ver van het slechte over maar het is waar soms als dat gebeurt bij mij inn de nacht.. en + wil alles verwoesten wat in mijn buurt is of waar ik ben, dat wilde ik graag doen. En heb 1x een dun glaze, weet niet meer wat waarvan het was maar het was toch door van mijn eigendom soort van expres laten breken, en loog gewoon wat er is gebeurt, want dat was niks van dat glaze iets wat ik heb laten breken.

Als je dacht dat het iets kostbaar misschien was, dat is het foute antwoord. Ook geen raam hoor, want ramen zijn dikker en kan moeilijker breken.

5.
Krijg wel per jaar wel samen in totaal iets van 50 ongelukjes wat echt niet te doen was en haat zijzelf weer opeens en denk weer aan zelfmoord.. niet aan schuld ofzo... maar automaties dan, en als je weet waarom.. dus dan is dat de reden.

Maar als je denkt van dat gaat te ver voor mij is het prima dat het het denkt, ik heb niks tegen hoor.

6.
Tegenstandelijke gepraat tegen over mij en kan best geïrriteerd worden. (en wil dan degene uit mijn weg halen om uit mijn buurt voor als degene wat tegen mij heeft) als dat kon.

Zoiets heb ik ook soms denk ik fysiek klachten ervan... ja mijn koppie kan soms in de war zijn van wat ik allemaal type, maar dat is oke, ik kan toch terug lezen wat ik over praat wat bij de titel past en waar ik ook echt wat wil praten als ik dat wil.

Oke.... ik denk dat jullie nu in de war zijn misschien wat ik zei kort, sorry ervoor als ik jullie in de war misschien hebben gebracht.. sorry dan nogmaals.

Ik wil juist dat jullie nergens in mijn topics verward raken enzo, maar omdat ik het gewoon zooooo druk heb en heb al moeite om mijn hoofd bij te houden dat ik dan soms zelf mijzelf in de war laat raken.. sorry als dat misschien in sommige titels van me erin hebben gezeten, als dat zo is..

Maar kort dan gezecht dan, sorry als ik misschien in sommige titels waar het zal moeten over gaan dat er verwarring hebben erin gezeten.

0 reacties

Geen reactie

Reageer