ik heb al eerder een bericht op het forum geplaatst dat ik bang ben voor mijn broer maar er zitten nog een maar dingen vast
- Ik pieker heel veel als ik weet dat ik met mijn lievelings docent ga praten berijt ik al een heel gesprek voor in mijn hoofd. Waarom ? Dat lees je in 2
- ik ween heel snel als ik ga praten met mijn leerkracht die naar me luistert dan huil ik veel omdat ik al heel veel heb meegemaakt
- ik heb een heel laag zelfvertrouwen ik denk alleen maar negatief bv . ik durf niks te sturen naar mijn lievelings leerkracht omdat ik bang dat ik haar tijd in beslag neem en haar verveel .
Ik wil een mail sturen om nog eens te praten maar ik durf niet want ik heb al donderdag met haar gesproken . Ik zou dan dinsdag met haar kunnen spreken want maandag hebben we vrij . Woensdag is er geen middag speeltijd. Donderdag en vrijdag zijn het examens en de volgende week trouwens ook .
Dus wil er iemand me tips geven of me een reden geven waarom ik haar niet stoor enzo want ik wil het wel maar durf het niet
groetjes