Vraag

Piekeren

  • 24 January 2019
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi!
Mijn vraag is niet zo heel spannend maar krijg er zelf maar geen antwoord op gevonden. Wanneer er discussies of irritaties zijn op mijn werk of in mijn privéleven kan ik hier heel erg mee zitten en hier uren van wakker liggen, ik voel me heel moe en kan aan niks anders meer denken. Ik kan gwn heel slecht tegen negatieve energie of tegen spanningen. Zelfs al is het geen ruzie waar ik zelf direct in betrokken ben maar gaat het over dat iemand die dichtbij mij staat oneerlijk behandeld word, kan ik mij daar al heel druk om maken. Ik vroeg me af is dit normaal? En als het dan niet normaal is hoe kan het dan dat ik dit doe en hoe kom ik daarvan af? Ben ik dan gewoon een watje of juist heel gevoelig?🤷🏼‍♀️Ik voel me er steeds zo rot door, dan gaat het weer beter en dan gebeurt er weer een klein dingetje waardoor alles weer opnieuw begint met heel veel piekeren en verdrietig zijn. Ik hoor graag jullie meningen!
xx

1 reactie

hey,

is dit normaal? ja en nee, de een heeft er nou meer last van dan andere, en jij bent dan misschien net iets meer gevoelig voor zulke dingen.
wat je kan proberen is het Proberen te negeren van deze gevoelens als het over iets gaat dat niet met jou te maken heeft. dit kan heel moeilijk zijn.

het kan ook komen doordat je weinig slaapt, dan ben je prikkelbaarder en trek jij je dus misschien meer aan van mensen om je heen.

Reageer