Skip to main content

hoi dit is alweer mijn tweede vragenlijst

  1. heb je claustrofobie ( de angst voor kleine ruimtes )
  2. ( ik heb trouwens een vraag ik word helemaal gek als ik vast gehouden word is dat claustrofobie)
  3. heb je Agrizoofobie ( dat is dat je bang bent voor wilde dieren)
  4. heb je Athazagorafobie (Fobie of angst om te vergeten, vergeten te worden of genegeerd worden )
  5.  heb je Coulrofobie ( de angst voor clowns)
  6. heb je  arachnofobie ( angst voor spinnen)
  7. heb je een andere angst / fobie / phobia
  8. wat is je grootste phobia
  9. krijg je paniekaanvallen  van sommige phobias
  10. zo ja van welke
  11. tips?
  12. KLAAR

 

  1. heb je claustrofobie ( de angst voor kleine ruimtes ) alleen als je echt geen kant meer op kunt.
  2. ( ik heb trouwens een vraag ik word helemaal gek als ik vast gehouden word is dat claustrofobie). Als je helemaal vast zit of alleen wordt vastgepakt? Dat is best een verschil 😉 Ik ben een keer geboeid op mijn rug  (voor een hunt) en toen ik los mocht voelde ik pas hoe ophgelucht ik was.
  3. heb je Agrizoofobie ( dat is dat je bang bent voor wilde dieren). Dat kan, ik kom vast nog wel eens een wolf tegen dus dat gaan we zien 😉
  4. heb je Athazagorafobie (Fobie of angst om te vergeten, vergeten te worden of genegeerd worden ) Nee dat niet echt.
  5.  heb je Coulrofobie ( de angst voor clowns). Nee maar ik ben er ookgeen echte fan van.
  6. heb je  arachnofobie ( angst voor spinnen). Nee gelukkig niet, ik woon op een boerderij xd
  7. heb je een andere angst / fobie / phobia.  Op grote hoogte zonder goede bodem voel ik me niet echt fijn, en super grote massa's mensen vind ik ook geen feest.
  8. wat is je grootste phobia.   Allemaal ogen op me gericht hebben terwijl ik blunder of voor schut ga.
  9. krijg je paniekaanvallen  van sommige phobias.  Dat vermijd ik, maar ik denk het wel als ik erg lang op een heel hoge toren zou staan met een roostervloer bijv.
  10. zo ja van welke.  9 :)
  11. tips? Als je langzaam je angst tegemoet gaat schuif je steeds een stukje op. Werkt wel.
  12. KLAAR. Oké !! Thanks .

Groetjes liefs Tartan X


  1. heb je claustrofobie ( de angst voor kleine ruimtes ) Nope
  2. ( ik heb trouwens een vraag ik word helemaal gek als ik vast gehouden word is dat claustrofobie) Is niet precies hetzelfde denk ik maar het komt wel in de buurt
  3. heb je Agrizoofobie ( dat is dat je bang bent voor wilde dieren) Nee
  4. heb je Athazagorafobie (Fobie of angst om te vergeten, vergeten te worden of genegeerd worden ) Ik zou het geen fobie noemen maar ik word wel snel nerveus als ik denk dat ik genegeerd wordt (als bijv m’n vriendje niet snel genoeg reageert op een appje) terwijl ik ook wel weet dat dat niks met negeren te maken heeft
  5.  heb je Coulrofobie ( de angst voor clowns) Nee, ik ben gek op hororclown films en zo 😂
  6. heb je  arachnofobie ( angst voor spinnen) Ja, ik heb echt een bloedhekel aan alles wat teveel poten heeft
  7. heb je een andere angst / fobie / phobia Nee
  8. wat is je grootste phobia  Arachnofobie
  9. krijg je paniekaanvallen  van sommige phobias Nope
  10. zo ja van welke
  11. tips?
  12. KLAAR 👍🏻

 


  1. heb je claustrofobie ( de angst voor kleine ruimtes ) ja echt verschikkelijk
  2. ( ik heb trouwens een vraag ik word helemaal gek als ik vast gehouden word is dat claustrofobie) sommige kunnen dat hebben
  3. heb je Agrizoofobie ( dat is dat je bang bent voor wilde dieren) zodra ze op me afkomen wel
  4. heb je Athazagorafobie (Fobie of angst om te vergeten, vergeten te worden of genegeerd worden ) van hoever ik weet heb ik dat niet. maar ik heb claustrofobie ook heel laat ontwikkeld
  5.  heb je Coulrofobie ( de angst voor clowns) nee. we een angst voor mascottes maar ik weet niet of dat er ook onder valt.
  6. heb je  arachnofobie ( angst voor spinnen) ik dacht altijd dat je gewoon bang was voor die beesten. ik heb dus een fobie voor spinnen
  7. heb je een andere angst / fobie / phobia van hoever ik weet niet
  8. wat is je grootste phobia net geleerd dat het arachnofobie is
  9. krijg je paniekaanvallen  van sommige phobias ik weet het niet zeker
  10. zo ja van welke ik heb eens een keer een paniekaanval gekregen in een auto. alles flitste voorbij maar het zou ook claustrofobie kunnen zijn geweest
  11. tips?
  12. KLAAR

Reageer