Vraag

pester

  • 10 March 2022
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi…

Het gaat de laaste tijd al echt echt echt niet goed met me.. er was 1 ding in mijn leven waar ik naar kon uitkijken en dat is naar de middelbare school in de podiumklas van mijn dromen gaan! Ik ben daar aangenomen waar ik heel erg blij mee ben. Maar het meeste keek ik uit dat ik dan geen last meer zou hebben van mijn 'pester' zij had namelijk ook ouditie gedaan maar was niet aangenomen. Maar nu is er dus een plekje vrijgekomen waardoor zij ook naar die podiumpklas gaat.. Het klinkt helemaal niet erg maar voor mij is mijn wereld daardoor helemaal ingestort.. Alsjeblieft heeft iemand advies.. ik heb het echt nodig.. 

 

Gr. Chloe...


4 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

meld alsjeblieft de pester, aan een mentor of leerlingbegeleider 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi dat is echt balen. Denk je er van af te zijn.....als je eens je hele gevoel over haar en wat zij jou heeft aangedaan op schrijft. Gewoon alles wat je voelt. Je boosheid, angst en verdriet, alles. En dat bewaar je dan en laat het een keer lezen aan je begeleid(st)er of mentor op je nieuwe school. Zeg ook dit wat je hier vertelt erbij . Dat je wereld is ingeklapt, dat je zo stuk gaat en alles. Dat mogen ze niet negeren! En dan kunnen ze er ook op reageren en je helpen. Neem iemand in vertrouwen. Vraag een gesprek aan met je mentor daar en laat dit aan haar (hem) lezen. Je hebt alle recht om dit te uiten en dat ze daar rekening mee houden. Want als ze het niet weten wordt het ook niet beter.  Ik hoop echt dat het je lukt ! Sterkte en heel veel succes !

Groetjes liefs Julian X

Als ze je in de podiumklas nog pest moet je dit echt vertellen aan een leraar/begeleider daar. Ik denk dat het wel goed gaat komen want volgens mij zijn dit soort klassen een van de fijnste en veiligste plekken voor veel mensen!

Reputatie 5
Badge +2

Pesten is nooit oke! Je moet er iets aan doen, anders dan  gaat het alleen maar slecht met jou!

Probeer met haar te praten en het uit te leggen! Dat is echt een oplossing!

Werkt dat niet dan zou ik het op school vertellen!

Trek je er niet teveel van aan en geef haar geen aandacht!

Blijf jezelf en geniet van het leven! Uiteindelijk komt het goed! Dat beloof ik je het kan 10 jaar duren ik weet het! Maar het komt echt goed!!

Stay strong. Believe in yourzelf 

Positive mind

Positive vibes 

 

Xxx roos

Reageer