Pesten, geen zin

  • 24 May 2023
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Badge

het begon allemaal op een donderdag ik was een taak aan het maken voor school en opeens hoor ik een vriendin van mij zeggen ja die is goed voor hem want hij heeft nog steeds geen lief en is single terwijl ik was op haar enz en da klinkt kei goe tussen ons als wij alleen zijn is die kei leuk en lief maar als die bij haar vriendinnen is dan is het precies alsof dat ik rot vuil ben dat mag weggesmeten worden

het ding is ook dat ik gewoon de zin niet meer heb om daar telkens tegen op te gaan enz ik ben een jongen en heb euhm ja je weet wel het geen dat meisjes hebben vanboven en ik doe LO kei graag alleen word ik dan uitgelachen doordat enz en ik lach dat altijd weg enz ma dat kwetst kei hard maar durf dat niet te zeggen

groetjes

arendsoog

help me aub


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

hallo!

wat zit je in een moeilijke situatie, maar je komt er wel uit!

als het echt een manier van pesten is moet je ze eig heel hard tegenbewijzen.  dus laten zien dat het helemaal niet zo is, laten zien wie je bent!

en dat is zeer lastig en spannend, en je wilt natuurlijk niets kapotmaken of verliezen, maar er ligt wel veel op het spel, dus niets is te beloven. maar altijd showen wie je bent, en een beetje signalen loslaten om mee te beginnen.

en anders even persoonlijk naar iemand toe komen, (kan ook online, is meestal makkelijker), en dan vertellen hoe je erin zit. als het goed klikt wilt ze wrs wel het goede voor jou, maar natuurlijk zichzelf niet in een risico plek zetten.

je komt er wel uit, beetje zelfvertrouwen hebben!

succes!!

 

groetjessss

Reageer