Skip to main content
Vraag

per ongeluk iets verstuurd in de groepsapp

• September 14, 2025
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Annabelle456
Forum|alt.badge.img+2

Ik zat in mijn oude klasgroepsapp wat grappige stickers te verzamelen die ze hadden verstuur ze dat ik in mijn vriendengroepsapp wat nieuwe grappige stickers had, maar daarbij had ik per ongeluk een sticker verstuurd waarop iemand staat, dat was niet mijn bedoeling maar er ging natuurlijk meteen weer iemand op reageren. Nu ben ik bang dat ze me straks allemaal gaan pesten als ik op school ben

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 14, 2025

Ah, dat klinkt echt stressy, maar je bent echt niet de enige die zich zo voelt over zoiets kleins. 😅

Het belangrijkste om te onthouden: jij hebt niks verkeerds gedaan. Het was per ongeluk, en een echte vriendin of een normaal iemand snapt dat ook. Mensen die je misschien plagen, doen dat meestal om aandacht te krijgen of anderen te laten lachen, niet omdat jij iets verkeerds deed.

Wat je nu kan doen: adem een paar keer diep in, probeer er niet te veel over te piekeren en doe alsof het niks is. Als iemand er iets over zegt op school, kan je gewoon lachen of zeggen “oh ja, per ongeluk!” en doorgaan. Vaak stoppen mensen er dan snel mee.

En onthoud: jouw gevoel is logisch, maar dit is echt iets kleins en zal waarschijnlijk veel minder groot worden dan je nu denkt. 💛

xx liefs Wolf 🐺