Hallo.
Vandaag had ik een hele slechte dag ik heb veel stres ik voel me slecht en over algemeen is alles slecht in mijn leven.
Vandaag toen ik terug reed van school toen waren er werkzaamheden en ik moet anders gaan rijden en er is dus in mijn stad een grote kruistpunt bijna altijd druk. Toen ik overstak moest ik nog een keer oversteken en toen zag ik geen verkeerslichten en ik zag haaientanden op de weg dus ik dacht dat er werkzaamheden waren en dat ze gewoon mij voorang moesten geven, maar dat was natuurlijk niet zo.
Ughhh ik ben zo dom ik kan mezelf niet geloven wat ik deed ik reed gewoon door die kruistpunt en die autos gingen alleemaal toeteren ik kwam in heel groot paniek ik wist letterlijk niks ik zei sorry en heb zelfs mijn hand omhoog gedaan (Nu denk ik zo wtf was dat) en ja toen was het heel rommelig en gelukkig kwam er tot geen ongeluk en halverwege op dat kleine stoep ben ik gestopt vol paniek en toen heb ik wel gewacht tot dat het groen licht was bij voetgangers.
Ik gind eingelijk verkeerde kant om daarom was er geen licht voor fietsers.
Ik maak zich niet echt zorgen over dat er ongeluk zou kunnen zijn, maar dat het letterlijk de centrale punt van de stad was en iedereen keek naar mij en ook mensen van mijn school en waarschijnlijk dus uit mijn klas en nu schaam ik me dood.
Ik durf zelfs niet meer om naar school te gaan morgen want ik weet wat ze gaan denken ze gaan doen alsof niks gebeurde maar ik weet dat ze aan het gaan denken en iedereen denkt nu dat ik een idioot ben (omdat ik ook die ben)
Waarschijnlijk ga ik wel want dat moet van mijn oudeers die gelukkig niet boos op me zijn maar zeggen we dat ik iets ervaan heb geleerd (en dat klopt ook).
Ik hoop dat ik het niet te ingewikkeld heb geschreven.