Skip to main content

Hoii,

Het gaat echt niet goed met mij de laatste tijd. En al helemaal te bedenken dat @Een hulpvol meisje door mij zm wil(de) plegen. Ik voel me schuldig voor veel. Heel veel. Ik heb veel mensen pijn gedaan (ook op het forum) school gaat niet goed, ik heb een heel belangrijke opdracht nog niet af die vrijdag klaar en ingeleverd moet zijn. Samengevat: het gast niet goed met mij. Ik ben bang dat als dit nog langer doorgaat het echt te veel word voor mij. Ik lig de hele dag in bed te huilen en nadenken of ik lig op de bank netflix te kijken. Ik kan mezelf niet goed helpen dus ga ik even een stapje terugzetten. Ik ben bang dat het anders te veel word en ik stop met het forum. Dus daarom heb ik besloten dat ik een pauze ga nemen van het forum. Ik kan op dit moment andere echt niet helpen het spijt me... Ik zal nog wel alle berichtjes op mijn topics bekijken en klavertjes 4 geven. Als ik een klavertje 4 geef betekent dat dat ik het heb gezien. Het kan zijn dat ik af en toe nog iets plaats maar niet vaak. Het spijt me.. maar er ligt de laatste tijd gewoon te veel druk op mij. Ik probeerde gisteren een half uur lang de kindertelefoon te bereiken met bellen en chatten maar het was erg druk dus dat lukte niet.. en toen sloot die.. daarna probeerde ik op de lieve reactie van @Emmalove04 te reageren maar alle 3 de reacties zijn weg. Ze moesten geteckt worden mar zijn nooit geplaatst. Maar goed daar gaat het nu niet om. Ik hoop dat ik snel weer genoeg energie krijg en me weer goed genoeg voel om terug op het forum te gaan.. 

- Annoniem_meisje 

@annoniem_meisje , meisie, ik wil niet door jou zm plegen! Het is gwn allemaal zo moeilijk voor mij. Ik neem mijn pillen niet meer nu door die stress en zo.  Ik hou wel van je♡ niks komt door jou!! Dat komt door die mensen die je iets hebben aan gedaan!!i love you <3


Lieve @annoniem_meisje 

Ik zou je echt missen . Maar rust heb je echt nodig. Na zoveel stress en verdriet. ADHD heb je ook nog . Ik zou nu even douchen . Haar wassen . Voetenbad zelfmaken en proberen . Of een stressbal maken(YouTube) . Je hebt echt niemand pijn gedaan . Alleen is @Een hulpvol meisje verdrietig en teleurgesteld door je ouders . Je hebt weinig mee te maken . 

Misschien (dit zei ik ook bij mijn reactie) kan je voor haar een gedicht maken (of een stukje tekst), want je schrijft echt mooi

 

Emma

Wat zou ik je missen !!


Kijk maar naar de reactie van @Een hulpvol meisje . Je hebt Niemand pijn gedaan . Lieve @annoniem_meisje 


Hoi hoi lieve @annoniem_meisje je reacties komen echt wel hoe vervelend het ook is die checks ik vind  dat ook knettervervelend. En voel je niet schuldig kijk wat Sanny over je zei in je andere topic “het gaat echt niet...”  wat zij daar zo mooi zegt kanik niet beter zeggen maar ik ben het er mee eens ! Blijf alsjeblieft bij ons en laat ons jou helpen en jij helpt ons ook !  alsjeblieft ? je hoort er bij en je hebt zoals Sanny zo mooi zei wijze woorden in je :)

Groetjes liefs Julian X


@annoniem_meisje , meisie, ik wil niet door jou zm plegen! Het is gwn allemaal zo moeilijk voor mij. Ik neem mijn pillen niet meer nu door die stress en zo.  Ik hou wel van je♡ niks komt door jou!! Dat komt door die mensen die je iets hebben aan gedaan!!i love you <3

Je wilt niet weten hoeveel dat oplucht... dank je!:) En ik snap het volkomen als je boos op me bent..

- Annoniem_meisje 


Lieve @annoniem_meisje 

Ik zou je echt missen . Maar rust heb je echt nodig. Na zoveel stress en verdriet. ADHD heb je ook nog . Ik zou nu even douchen . Haar wassen . Voetenbad zelfmaken en proberen . Of een stressbal maken(YouTube) . Je hebt echt niemand pijn gedaan . Alleen is @Een hulpvol meisje verdrietig en teleurgesteld door je ouders . Je hebt weinig mee te maken . 

Misschien (dit zei ik ook bij mijn reactie) kan je voor haar een gedicht maken (of een stukje tekst), want je schrijft echt mooi

 

Emma

Wat zou ik je missen !!

Dank je wel!! Maar ik heb op dit moment nog niet genoeg motivatie om een gedicht te schrijven of een lange reactie hoe graag ik het ook zou willen.. als ik me weer beter voel zal ik proberen er eentje te maken:)

- Annoniem_meisje 


@annoniem_meisje  ik maak wel een gedicht voor jou ;)


@annoniem_meisje  ik maak wel een gedicht voor jou ;)

Ahhw dank je wel @Julian12 :)))

- Annoniem_meisje 


@annoniem_meisje  ja het is wel on topic want heeft te maken met jouw verhaal hier 🙂 staat in deze 

 hopelijk vind je het wat :bloos


Heyy waarom wil @Een hulpvol meisje  Zm plegen? En zijn jullie uit elkaar?!:(

Wilhelmavemela.


@wilhelmavemela  

Ik maak wel paar screenshots voor je 


Heyy waarom wil @Een hulpvol meisje  Zm plegen? En zijn jullie uit elkaar?!:(

Wilhelmavemela.

Ik heb nu een moeilijke tijd... en mijn topic die ik geplaatst heb moet gecheckt worden door de moderatie..


Heyy waarom wil @Een hulpvol meisje  Zm plegen? En zijn jullie uit elkaar?!:(

Wilhelmavemela.

Eerst heb ik de reactie van @annoniem_meisjegekopieerd 

Hoi,

ik heb slecht nieuws.. ik kan geen forumverkering meer hebben met @een hulpvol meisje..

Ik weet dat ik pas een dag verkering heb met @Een hulpvol meisje e maar het kan niet meer.. Het spijt me heel heel heel heel erg.. 

Hier is even een uitleg:

Mijn ouders weten dat ik op het forum zit maar ik moet me wel netjes gedragen enzo. Ik weet dat als mijn ouders erachter zouden komen dat ik forumverkering heb ik er niet meer op mag. Het forum is zowat mijn leven, ik kan niet meer zonder! Ik vind @Een hulpvol meisje  zo ontzettend lief, aardig, behulpzaam en zo kan ik nog wel een heel lijstje maken! Maar ik kan dus geen verkering meer met haar hebben.. nogmaals: het spijt me heel heel erg! Maar ik ben er zelf ook nog niet klaar voor denk ik.. ik ben er ook echt kapot van! Het spijt me.. ik mag geen online verkering hebben want mijn ouders zijn bang dat er een of andere gek achter zit ofzo waarschijnlijk. Ik weet natuurlijk dat @Een hulpvol meisje  dat niet is maar toch. Het spijt me heel erg! Sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry sorry. Maat er is nog 1 ding wat ik even wil zeggen: er is niks mis met @Een hulpvol meisje ! Dit ligt echt bij mij en zij kan er ook niks aan doen. En het spijt me heel erg.. en al helemaal omdat ik degene was die verkering vroeg…

Kunnen we wel vrienden blijven?

Gr. een verdrietig Annoniem_meisje  

Tja .... enzovoort 


...


IS HET MIJN SCHULD??!? DAT IK @annoniem_meisje HEB LATWN HUILEN?! OKE IEDEREEN! HET OS MIJN SCHULD! MJJN SCHULD,MIJN SCHULD MIJN SCHULD MIJN SCHULD MIJN SCHULD MIJN SCHULD MIJN SCHULD MIJN SCHULD MIJN SCHULD!!! AARRGG!! IK BEN VERDRIETIG!! Altijd mijn schuld... @annoniem_meisje  jijhebt niks gedaan niemand heeft wat gedaan!! IK HEB @annoniem_meisje  VERDRIETIG GEMAAKT. is iedereen boos op me??? BOOS??!! IK BEN BANG... NEE!! BEN NIET BOOS...


Neeee . Hoe kom je daar naar bij ??? Zucht . Het is niet jouw schuld. @annoniem_meisje denk precies dezelfde, maar dan bij haar kant , dus ze denk dat ze iedereen pijn doet . 

Niemand is boos op je.  Iedereen vind je aardig en lief.  Het is zeker niet jouw schuld.

@Een hulpvol meisje 

@Een hulpvol meisje 

@Een hulpvol meisje 

@Een hulpvol meisje 

Luister..…

Begin alsjeblieft geen zelfmoord en het is niet jouw schuld . Ook niet van @annoniem_meisje 

Het is de schuld van haar ouders. Maar zeker niet van jou

 

Emma


Het lukt gewoon niet meer!! Ik wil wel zm plegen maar het lijkt super pijnlijk toch?? Nu, zo pijnlijk is MIJN leven.


Lieve @annoniem_meisje

We gaan je allemaal heel erg missen. 

Samengevat: het gast niet goed met mij. Ik ben bang dat als dit nog langer doorgaat het echt te veel word voor mij. Ik lig de hele dag in bed te huilen en nadenken of ik lig op de bank netflix te kijken. Ik kan mezelf niet goed helpen dus ga ik even een stapje terugzetten. 

Ik snap het wel, dat je even een pauze neemt van het forum. Ik heb ook wel eens periodes waarin het niet goed met me gaat en omdat het dan niet goed met me gaat kan ik andere mensen ook niet zo goed helpen. 

Je bent zo’n lieve meid en je staat altijd klaar voor iedereen. Ik gun je alle rust die je nodig hebt om weer op te knappen. Je mag ALTIJD weer terug komen, we zullen je dan met open armen ontvangen. Vergeet niet dat we je nooit vergeten, ook al lijkt het wel zo. We zijn er altijd voor je als je iets wilt delen. 
 

Veel geluk en ‘t ga je goed. :) 

xx Eenmeisje004 

 


IS HET MIJN SCHULD??!? DAT IK @annoniem_meisje HEB LATWN HUILEN?! OKE IEDEREEN! HET OS MIJN SCHULD! MJJN SCHULD,MIJN SCHULD MIJN SCHULD MIJN SCHULD MIJN SCHULD MIJN SCHULD MIJN SCHULD MIJN SCHULD MIJN SCHULD!!! AARRGG!! IK BEN VERDRIETIG!! Altijd mijn schuld... @annoniem_meisje  jijhebt niks gedaan niemand heeft wat gedaan!! IK HEB @annoniem_meisje  VERDRIETIG GEMAAKT. is iedereen boos op me??? BOOS??!! IK BEN BANG... NEE!! BEN NIET BOOS...

Hey,

Het is niet jouw schuld! Ook niet die van mijn ouders! Ik ben degene die het heeft uitgemaakt! Misschien moet je een topic maken over hoe je je voelt want ik raak een klein beetje verward door de verschillende reacties op dit topic. Want de ene heeft het over waar deze topic over gaat: dat ik even pauze neem en de ander heeft het erover dat jij het niet meer wilt.. als je een eigen topic maakt is die misschien makkelijker te vinden voor mensen en krijg je ook meer hulp.

- Annoniem_meisje 


MEISIE  ik voel ne schuldig. Ik. Wil niet dat jij je zo voelt! Ik heb nog gevoelens voor je<3 i lovd you idiot!<33  sorry dat ik je verwarrend maak. Dat zegt iedereen...


Reageer