Hoii,
Het gaat echt niet goed met mij de laatste tijd. En al helemaal te bedenken dat
- Annoniem_meisje
Hoii,
Het gaat echt niet goed met mij de laatste tijd. En al helemaal te bedenken dat
- Annoniem_meisje
Lieve
Ik zou je echt missen . Maar rust heb je echt nodig. Na zoveel stress en verdriet. ADHD heb je ook nog . Ik zou nu even douchen . Haar wassen . Voetenbad zelfmaken en proberen . Of een stressbal maken(YouTube) . Je hebt echt niemand pijn gedaan . Alleen is
Misschien (dit zei ik ook bij mijn reactie) kan je voor haar een gedicht maken (of een stukje tekst), want je schrijft echt mooi
Emma
Wat zou ik je missen !!
Kijk maar naar de reactie van
Hoi hoi lieve
Groetjes liefs Julian X
Je wilt niet weten hoeveel dat oplucht... dank je!:) En ik snap het volkomen als je boos op me bent..
- Annoniem_meisje
Lieve
Ik zou je echt missen . Maar rust heb je echt nodig. Na zoveel stress en verdriet. ADHD heb je ook nog . Ik zou nu even douchen . Haar wassen . Voetenbad zelfmaken en proberen . Of een stressbal maken(YouTube) . Je hebt echt niemand pijn gedaan . Alleen is
Misschien (dit zei ik ook bij mijn reactie) kan je voor haar een gedicht maken (of een stukje tekst), want je schrijft echt mooi
Emma
Wat zou ik je missen !!
Dank je wel!! Maar ik heb op dit moment nog niet genoeg motivatie om een gedicht te schrijven of een lange reactie hoe graag ik het ook zou willen.. als ik me weer beter voel zal ik proberen er eentje te maken:)
- Annoniem_meisje
Ahhw dank je wel
- Annoniem_meisje
hopelijk vind je het wat :bloos
Heyy waarom wil
Wilhelmavemela.
Ik maak wel paar screenshots voor je
Heyy waarom wil
Wilhelmavemela.
Ik heb nu een moeilijke tijd... en mijn topic die ik geplaatst heb moet gecheckt worden door de moderatie..
Heyy waarom wil
Wilhelmavemela.
Eerst heb ik de reactie van
Hoi,
ik heb slecht nieuws.. ik kan geen forumverkering meer hebben met @een hulpvol meisje..
Ik weet dat ik pas een dag verkering heb met
Hier is even een uitleg:
Mijn ouders weten dat ik op het forum zit maar ik moet me wel netjes gedragen enzo. Ik weet dat als mijn ouders erachter zouden komen dat ik forumverkering heb ik er niet meer op mag. Het forum is zowat mijn leven, ik kan niet meer zonder! Ik vind
Kunnen we wel vrienden blijven?
Gr. een verdrietig Annoniem_meisje
Tja .... enzovoort
...
IS HET MIJN SCHULD??!? DAT IK
Neeee . Hoe kom je daar naar bij ??? Zucht . Het is niet jouw schuld.
Niemand is boos op je. Iedereen vind je aardig en lief. Het is zeker niet jouw schuld.
Luister..…
Begin alsjeblieft geen zelfmoord en het is niet jouw schuld . Ook niet van
Het is de schuld van haar ouders. Maar zeker niet van jou
Emma
Het lukt gewoon niet meer!! Ik wil wel zm plegen maar het lijkt super pijnlijk toch?? Nu, zo pijnlijk is MIJN leven.
Lieve
We gaan je allemaal heel erg missen.
Samengevat: het gast niet goed met mij. Ik ben bang dat als dit nog langer doorgaat het echt te veel word voor mij. Ik lig de hele dag in bed te huilen en nadenken of ik lig op de bank netflix te kijken. Ik kan mezelf niet goed helpen dus ga ik even een stapje terugzetten.
Ik snap het wel, dat je even een pauze neemt van het forum. Ik heb ook wel eens periodes waarin het niet goed met me gaat en omdat het dan niet goed met me gaat kan ik andere mensen ook niet zo goed helpen.
Je bent zo’n lieve meid en je staat altijd klaar voor iedereen. Ik gun je alle rust die je nodig hebt om weer op te knappen. Je mag ALTIJD weer terug komen, we zullen je dan met open armen ontvangen. Vergeet niet dat we je nooit vergeten, ook al lijkt het wel zo. We zijn er altijd voor je als je iets wilt delen.
Veel geluk en ‘t ga je goed. :)
xx Eenmeisje004
IS HET MIJN SCHULD??!? DAT IK
Hey,
Het is niet jouw schuld! Ook niet die van mijn ouders! Ik ben degene die het heeft uitgemaakt! Misschien moet je een topic maken over hoe je je voelt want ik raak een klein beetje verward door de verschillende reacties op dit topic. Want de ene heeft het over waar deze topic over gaat: dat ik even pauze neem en de ander heeft het erover dat jij het niet meer wilt.. als je een eigen topic maakt is die misschien makkelijker te vinden voor mensen en krijg je ook meer hulp.
- Annoniem_meisje
MEISIE ik voel ne schuldig. Ik. Wil niet dat jij je zo voelt! Ik heb nog gevoelens voor je<3 i lovd you idiot!<33 sorry dat ik je verwarrend maak. Dat zegt iedereen...
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.