Vraag

paranormale gevoel

  • 15 August 2019
  • 4 reacties
  • 104 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,
Sinds een half jaar heb ik paranormale gevoelens. Ik zie dingen aankomen, zoals de dood, een ongeluk, maar soms ook leuke dingen. De eerste keer was gelijk heel heftig. Ik heb zeker een maand lang gevoeld dat er iemand dood zal gaan in mijn omgeving. Nog nooit had ik dit eerder gehad. Ineens is mijn buurjongetje (2,5 jaar) overleden. Eigenlijk wist ik het, maar ik voelde niet bij wie het gebeuren zou. De tweede keer voelde ik dat er wat zou gebeuren bij een oudere mevrouw. De week daarop voelde ze zich niet goed worden & werd ze opgehaald met de ambulance. Tussen deze dingen zat ongeveer 1 maand tijd. Daarna heb ik ook zeker dingen al aangevoeld, maar dat was minder heftig.

Zijn er mensen die hier ook last van hebben? Ik weet niet echt wat ik ermee moet. Mensen hebben al snel een mening over paranormale gevoelens. Ik hoop dat jullie tips hebben of ook jullie verhaal zouden willen delen.

Groetjes.

4 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Dat is... best eng. Ik zou naar een vertrouwenspersoon gaan. En een keer lag ik in bed en toen draaide ik me om. Ik zag een grote klodder glinsterend bloed op de muur zitten. De dag daarna was mijn konijn dood. Zorg wel dat een goed aantal mensen die je kent het weten, maar maak je er geen zorgen over er zijn namelijk meer mensen die dit hebben. Iemand voorspelde ooit de eerste en tweede wereldoorlog. En er zijn zo nog veel meer gevallen. Misschien moet je het fwn zien als een gave 😎

Gr. Iwemw
Jouw verhaal klinkt ook eng ! Ik vertel inderdaad mensen hier wel eens over. Wel erg nuchter, want iedereen heeft een andere mening over het paranormale. (Ik zie en hoor trouwens niets, heb het alleen gevoeld). Ik ga proberen in gesprek te gaan, bedankt.
Hoi!

Ik heb zelf geen ervaring met paranormale gevoelens. Maar zoek inderdaad een vertrouwenspersoon. Ook lijkt het me slim om het aan je ouders te vertellen. Als je ook last krijgt van dingen zien denk ik dat het misschien handig is (als je wil) om naar een psycholoog te gaan. Die kan diagnostiseren wat je dan hebt en hij/zij kan je doorverwijzen naar een psychiater. En die kan je medicijnen geven om er minder/geen last ervan te hebben.
Ik ben het helemaal eens met de andere reacties zoek ajb een persoon met wie je kan praten. Ik heb dat zelf 1 keer gehad, Mijn oom had kanker en ik had die nacht erg sterk t gevoel dat ie dood zou gaan. En eng genoeg was dat ook zo. Maar ik denk dat ik t aanvoelde omdat ie heel dichtbij me stond.

Reageer