Vraag

paniekaanvallen en sh

  • 20 February 2024
  • 3 reacties
  • 38 Bekeken

Badge

haii allemaal ,

 

ik ben net nieuw hier op het forum en ik hoop dat jullie me kunnen helpen 

ik  heb de laatste tijd heel veel paniekaanvallen doordat ik heel veel stress heb door allemaal dingen die afgelopen tijd zijn gebeurd en elke x als ik n paniekaanval heb gaat die maar niet over en dan ga ik me snijden om die paniekaanval over te laten gaan maar ik ben ook vaak op school en als ik dan in de les zit en ik krijg een paniekaanval vraag ik of ik naar de wc mag en na 10 minuten komt mijn docent kijken waar ik ben en dan moet ik altijd een smoes verzinnen omdat ik niet wil dat ze het tegen mn mentor vertellen en dat mijn mentor het tegen mn ouders zegt

 

dankjullie wel alvast,

groetjess.


3 reacties

Reputatie 6
Badge +4

heyy

heb je misschien een vertrouwens persoon op school waar mee je kan praten? of een goede vriend of vriendin???

liefss F

Reputatie 4
Badge +2

Hey Amber_09, 

Echt heel vervelend dat je je zo voelt! 
Ik snap heel erg goed dat je door jezelf te verwonden het beter lijkt te gaan, maar later ga je hier echt spijt/last van krijgen. Ik heb zelf ook aan sh gedaan en ben er net overheen, ik weet goed hoe het is. ik zat in een soort gelijke situatie, dus misschien kan ik je helpen. Ik zou je wel echt aan willen raden om een andere manier te vinden om je paniekaanvallen te stoppen, want jezelf snijden is gewoon echt niet de oplossing. Ik snap heel goed dat je niet wil dat je mentor erachter komt (en/of je ouders), en dat is begrijpelijk! Wat ik zou doen is zoiezo wel íemand vertellen dat je hier last van hebt. Bijvoorbeeld je bestie, iemand die je vertrouwd, etc. Dan ga je hier in ieder geval niet alleen doorheen! Heel veel sterkte! 

 

Schaakgirlll

I don't care about what you forget, but never forget to love yourself💗

 

 

Badge

heyy

heb je misschien een vertrouwens persoon op school waar mee je kan praten? of een goede vriend of vriendin???

liefss F

ja ik heb een vertrouwenspersoon en die weet er van en mn mentor nu ook mr t helpt niet echt

Reageer