Hoi allemaal,
ik ben een meisje van bijna 14 en ik heb last van paniekaanvallen. Ik krijg last van: hoofdpijn, bijna niet meer ademen, diaree en geen concentratie etc etc. Mijn ouders zijn hiervan bewust ook en de mensen die mij helpen. Zodra ik een paniekaanval heb, heb ik supererg het gevoel dat ik mij aanstel. Ik schaam mij hier ook voor en dan wil ik dat het stopt. In tegendeel, het gaat maar door en door en door totdat ik niet meer kan. Zodra ik na een paar uurtjes weer rustig ben. Besef ik echt dat dit gewoon niet oke is! Ik leg dit uit aan mijn begeleider, maar ik heb echt het gevoel dat ze vinden dat ik aanstel. Ze vertellen mijn ouders hierover en dan gaan mijn ouders zeggen dat ik niet voor de klas geen paniek aanval moet krijgen:” HOE MOET IK DAT WETEN?!”
ze worden ook dan boos dat ik dat moet doen en dat ik van alles verkeerd doe. LET OP!!!
ik ben van tevoren van een paniekaanval niet gestresst. Het komt gewoon vanzelf, op willekeurige momenten. Mijn ouders vinden dat ik dan onbewust druk maak terwijl dat niet zo is. Ze zeggen daarna dat ik geen paniekaanval voor de klas moet hebben. “HALLO net ofdat ik doodeng voor al die ogen een paniekaanval krijg en ik kan niet weg.
help mij alsjeblieft alleen mijn bff snapt mij en ik leef contant met angst en stress.
Geef tips maar wees alsjeblieft begripvol naar mij
bedankt voor de moeite
Geen reactie
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.