Paniekaanvallen

  • 9 December 2018
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi,

in groep 5 heb ik mijn eerste paniekaanval gekregen, in het ziekenhuis bij opa. Sinds toen heb ik er misschien een keer in het half jaar kast van gehad. Totdat het mis ging in de derde klas op de middelbare school. Sinds toen liep ik ongeveer een jaar bij de psycholoog. Sinds een paar weken terug ben ik daar klaar. Ik heb er nog steeds ontzettend veel last van en ik heb echt het gevoel dat niemand me snapt en dat ik er alleen voor sta. Is er nog iemand met deze problemen? Misschien kunnen we elkaar helpen!

2 reacties

Ik snap dat je klaar bent om naar de psycholoog maar het is misschien beter als je daar nog is langs gaat. 'ik heb echt het gevoel dat niemand me snapt en dat ik er alleen voor sta.' ik heb dit gevoel ook vaak dus jij bent zeker niet de enige met dit gevoel. En er zijn super veel mensen in nederland die dit forum gebruiken en veel daarvan hebben denk ik ook last van paniekaanvallen dus jij bent niet de enige😉
Ik snap dat je klaar bent om naar de psycholoog maar het is misschien beter als je daar nog is langs gaat. 'ik heb echt het gevoel dat niemand me snapt en dat ik er alleen voor sta.' ik heb dit gevoel ook vaak dus jij bent zeker niet de enige met dit gevoel. En er zijn super veel mensen in nederland die dit forum gebruiken en veel daarvan hebben denk ik ook last van paniekaanvallen dus jij bent niet de enige😉

zelf zou ik het fijn vinden om terug te gaan, maar Mn ouders en de psycholoog zelf zeggen dat ik het zelf kan/moet doen. Bij mij is het ook zo dat ik heel moeilijk naar buiten toe durf. Ik zie bijvoorbeeld nu al op tegen volgende week en zit al de hele dag binnen.

Reageer