Skip to main content

paniekaanvallen

• June 20, 2026
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

Pindakaas
Forum|alt.badge.img

Ik heb de laatste tijd vaker last van paniekaanvallen..

net weer.. ik heb bijna 112 gebeld, omdat het zo heftig was. ik ben uitgeput.

heeft iemand hier tips voor??

4 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hoi ​@Pindakaas ,

Wat rot en naar zeg😞 zijn er wel mensen van op de hoogte en kun je er met een vertrouwd iemand over praten? Misschien kun je iemand bellen op momenten dat het heftig is of om in het hier en nu te blijven je focussen op een bepaald punt en dingen opnoemen die je ziet, zodat je uiteindelijk wat rustiger voelt. Het is echt niet niks en je verdient echt hulp en ondersteuning hierbij. Ik hoop dat je hier iets mee kunt en het snel beter gaat, je bent niet alleen 🫂

Liefs ♥️

Pindakaas
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 22, 2026

Niemand weet ervan. Ik schaam me er heel erg voor..

bedankt voor je reactie en tips❤

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hoi ​@Pindakaas ,

Wat lastig en rot voor je, maar je hoeft je er echt niet voor te schamen je kunt er ook niks aan doen dat dit gebeurd. Snap dat het makkelijk gezegd is , maar meen het wel♥️ zou je het wel willen proberen? Ik denk dat als mensen ervan op de hoogte zijn ze er graag voor je willen zijn. ♥️

Veel liefs

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • June 23, 2026

Hoi ! 

Ik ben het helemaal eens met ​@Boterbloempjee 

En ik heb dit zelf ook een tijdje gehad, 2 jaar geleden en ik ben nu nog heel blij dat ik toen hulp kreeg 🙂 ik snap dat dat spannend is nu, dat vond ik als jongen van 14 toen ook hoor, maar als je de mensen eenmaal hebt gesproken (huisarts en misschien nog iemand, een poh kan bijvoorbeeld ook) dan merk je dat ze jou willen helpen en heel aardig en lief voor je zijn. En je kunt er echt iets aan doen waardoor het voorbij gaat en je er de baas over wordt! 

Ik ben het daarom dus eens met de tips van ​@Boterbloempjee ! 

Veel sterkte, en succes! 

Groetjes liefs Tartan X