Skip to main content

Heyyy ik had vandaag dus me wiskunde toets. Ik dacht dat ik goed geleerd had maar toen ik het papiertje zag ging het mis. Ik kreeg paniek en had moeite met ademen en toen moest ik ook nog huilen. Iedereen in me klas heeft het gezien en doorverteld. Mensen in andere klassen vroegen aan mij wat er was gebeurd. Het was zo beschamend. Ik kan dit echt niet meer de paniek aanvallen op school worden steeds erger. Ik wil eigelijk graag thuis school hebben maar mijn moeder wil dat niet. Hebben jullie tips?

Hallo,

Als ik een proefwerk heb en ik denk "Het is veel", dan heb ik ook af en toe hetzelfde dat jij hebt. Gewoon rustig in- en uitademen voor een minuutje en dan kun je weer lekker door. En deze kinderen zijn gewoon echt... zij gaan niks bereiken als ze zo doorgaan! Succes!

Liefs,

justGhast

Hey,

Als je vaker last hebt van paniekaanvallen kan je misschien met je mentor of docent bespreken of je toets in een aparte ruimte mag maken, zodat je niet afgeleid wordt door anderen en misschien dat je dat fijner vind.

XX

oww  wat vervelend om te horen , mischien kan je naar therapie en er over praten dat lijkt mij wel een handige manier . als je nog een paniek aanval hebt hoef je je niet te schamen het is harstikke normaal hoor 

Reageer