Vraag

paniekaanval

  • 30 June 2022
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik heb veel meegemaakt onder andere is m’n beste vriend uit het leven gestapt en sinds dien heb k veel klachten met stress vandaag had k een toets en ging t helemaal slecht k had ook gezeik met kinderen die dag en was helemaal gestrest k moest huilen tijdens de toets en bij mij gaat dan m’n hele mond verlammen ofzo en m’n rechter been ook en ik krijg slecht adem en ik heb een tik dan in m’n oog een beetje en trillen is dat een paniekaanval of ja want als k t opzoek zie k nergens mijn symptomen en zijn er andere die het ook hebben en wat voelen jullie en wat helpt jullie er dan tegen 


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

hi

als je een paniekaanval hebt kun je er zelf eigenlijk niks aan doen, want als je dat hebt betekent het dat je er zelf geen controle over hebt, dus sws tegen mensen zeggen. en ik zou als ik jou was sws hulp zoeken. je kunt eens naar de huisarts gaan en zeggen dat je denkt dat je last hebt van paniekaanvallen en ik zou ook naar een psycholoog gaan die kan dan helpen met het verlies van je beste vriend, het is ook heel heftig als je beste vriend zelfmoord pleegt en het is ook heel logisch dat je dan allerlei klachten krijgt. dus zoek hulp en vertel aan mensen waar je last van hebt, er alleen mee blijven zitten helpt niet.

Heyyy,

 

Ik denk dat je met mensen moet gaan praten zoals EEM37 zegt.

En het is niet zo dat een paniekaanval bij iedereen hetzelfde is, het is zo dat er misschien een paar dingen hetzelfde zijn maar  het betekent niet dat als de een het op dezelfde manier ervaart zoals de ander

Het helpt het meest en als het niet gaat met school gaat het gewoon niet.

Dat moet je dan even laten liggen, want jouw gezondheid gaat altijd voor.

 

Het komt allemaal goed, okay?

 

Ly!!

Sunset <3

Reputatie 4
Badge +4

heyy

 


Is een paniek aanval ook als je bijna niets meer kan zeggen en helemaal in de stress schiet  en dan weg rend en huilt?? Bij mij is het als ik iemand tegen komt(bij mij een bepaald persoon).

liefs,

heyy

 


Is een paniek aanval ook als je bijna niets meer kan zeggen en helemaal in de stress schiet  en dan weg rend en huilt?? Bij mij is het als ik iemand tegen komt(bij mij een bepaald persoon).

liefs,

Dat denk ik wel. Maar je kan er niet echt een label aan geven. Want alle paniekaanvallen zijn anders

Reputatie 4
Badge +4

Oké dankje!

Reageer