Skip to main content

Haii, ben ik weer, gisteren had ik dus echt een huilbui. k kon niet meer rustig worden en kon niet stoppen met huilen. ik heb de laatste tijd ook stress in mn hoofd. ik kan wel denken enzo maar er is altijd een gejaagd gevoel op de achtergrond en ik weet niet waar het vandaan komt… Weet iemand waar ik last van heb?
Liefss, mij

*patiently waiting* :)


Heyy

 

Helaas kunnen wij je niet exact vertellen waardoor dit komt en waar je last van hebt, maar aangezien je aangeeft dat je veel last hebt van stress denk ik dat daar wel een link mee ligt.

 

Misschien is het een idee om met iemand in gesprek te gaan over hoe je je voelt? Bijvoorbeeld met je ouders. Die kunnen je dan vast helpen en ondersteunen om dit gevoel wat te verbeteren en die zijn er voor je!

 

Als je merkt dat je weer paniekerig / emotioneel wordt kan je proberen om op je ademhaling te letten. Adem heel rustig en diep in door je neus.. En adem weer rustig uit door je mond. Dat kan helpen om rustiger te worden. 

Ook kan het helpen om afleiding te zoeken door iets leuks te doen. Bijvoorbeeld even leuk Netflix / tv kijken, muziek luisteren, een boek lezen of een stuk wandelen!

 

Groetjes,

NaamNietBekend


Reageer