Skip to main content
Morgen begint de laatste schoolweek voor dat de cijfers worden ingeleverd. Ik heb een anderhalve maand depressief thuis gezeten dit jaar en daardoor heb ik heel erg veel toetsen gemist. Ik ben nu al maanden bezig om al die toetsen intehalen het gaat voor de rest ook helemaal niet goed met de cijfers. Ik wil me heel graag weg laten opnemen in een kliniek maar de enigste reden dat ik het niet doe is omdat ik echt niet wil blijven zitten.Ik zit nu alleen nog maar te huilen omdat ik echt wil dat dit voorbij is. Ik heb nu super veel toetsen en heb dit hele weekend letterlijk alleen maar geleerd geslapen en gegeten ( omdertussen blijven leren ) Ik voel me echt zo kut en ben heel bang dat alles fout gaat en dan raak ik echt alles kwijt. Aangezien ik ook geen vrienden meer heb..
Hey Hope!



Ik ben zelf een jaar blijven zitten, en ik ben blij dat ik het heb gedaan. Blijven zitten is niet erg, je hoeft je er niet voor te schamen! Hoe dan ook je komt er wel. Of je nou, mavo, havo, vwo of wat dan ook doet, wat maakt dat nou uit? En waarvoor ben je precies bang? Ben je bang dat je toekomst nu niks meer is omdat je een jaar bent blijven zitten? Geloof me, daar moet je echt niet bang voor zijn. Doe wat je hart je zegt, en doe ook een beetje rustig aan met leren. Te veel leren heeft ook geen zin. Leer af en toe iets en ga dan iets anders doen, muziek is een echte aanrader! En blijven zitten heeft ook voordelen, bijv. Nieuwe vrienden en dergelijken.

Je komt er wel, hoe dan ook!
Ps.

Wat kan er nou gebeuren? Veel kan er niet fout gaan, toch?
Ik denk dat het belangrijker is dat jij je weer goed gaat voelen! Als een opname daarvoor noodzakelijk is moet je dat doen. Lekker in je vel zitten en gelukkig zijn is belangrijker dan school. Het is vervelend om te blijven zitten maar dan heb je het misschien volgend jaar wel makkelijker en kun je aan je herstel werken.
Hoi,



Het leikt mij dat als school weet wat er bij jou speelt, ze ook wel rekening met je houden.

Zoals hier boven al wort gezegt, het is helemaal neit erg om te blijven zitten!

Ik ben zelf ook 2 keer blijven zitten, en uit eindelik is dat messchien ook wel het beste geweest.

Gelukkig zijn is belangrijker dan school.

uiteindelik kom je er tog wel!

teveel leeren heeft geen zin, en ontspanning heb je zeker nodig!een jaartje blijven zitten is messchien neit het aller fijnste, maar soms is het beter.

je kunt zo op je gemak het school jaar over doen, en het belangrijkste is dat je dit zonder al die stress en druk hoeft te doen!



hopelijk heb jij hier iets aan ge had!

ik wens je heel veel su6 met alles!



Groetjes van Mees

Je kan duidelijk aan school vertellen wat er allemaal speelt, daar houden ze dan rekening mee! 


Reageer